Missä asuit suurimman osan lapsuudestasi?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Missä asut nykyään? Itse olen jumittunut tänne.. Suunnitelmissa olisi kyllä muuttaa etelään johonkin isompaan kaupunkiin, alkaa hieman tökkiä täällä asuminen :)
Helsingissä, välillä asuin 1,5 vuotta Vantaalla ja sitä ennen taas Helsingissä. :D Pk-seudulla olen asunut kuitenkin viisi vuotta. Kaipaan Sotkamoon... :)

Ja mun piti tuohon ekaan viestiin laittaa että melkein 20 vuotta.
 
[QUOTE="vieras";25561476]Mä luulin että sä oot Heinolasta. :)[/QUOTE]

En,oon alunperin viel pienemmästä paikasta..Mutta Lahdessa asuin melkein koko lapsuuteni..Sit välissä asuin jo muualla ja sit Heinolassa ja taas muualla jne..
Mä oon liikkuvaa sorttia ollunna. :D

Tässähän kysyttiin missä on viettänyt suurimman osan lapsuus vuosistaan. :)
 
tiiits
Helsingissä, välillä asuin 1,5 vuotta Vantaalla ja sitä ennen taas Helsingissä. :D Pk-seudulla olen asunut kuitenkin viisi vuotta. Kaipaan Sotkamoon... :)

Ja mun piti tuohon ekaan viestiin laittaa että melkein 20 vuotta.
Hmm, olemme saman ikäisiä suunnillee :) Katsoin kuvaasi mutta ei näytä tutulta.. Aina jotenkin säpsäyttää kun netissä törmää täältä oleviin, kuitenkin niin pieni paikka :-D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25561510:
En,oon alunperin viel pienemmästä paikasta..Mutta Lahdessa asuin melkein koko lapsuuteni..Sit välissä asuin jo muualla ja sit Heinolassa ja taas muualla jne..
Mä oon liikkuvaa sorttia ollunna. :D

Tässähän kysyttiin missä on viettänyt suurimman osan lapsuus vuosistaan. :)
Joo, kuvittelin vaan jonkun vanhan keskustelun perusteella että oot ensin asunut lapsuuden Heinolassa, sit muuttanut Lahteen. :D
 
[QUOTE="vieras";25561725]Joo, kuvittelin vaan jonkun vanhan keskustelun perusteella että oot ensin asunut lapsuuden Heinolassa, sit muuttanut Lahteen. :D[/QUOTE]

Eii mä oon ollu joku pari vuotias ku muutettiin Lahteen SYSMÄSTÄ. :D
 
[QUOTE="vieras";25561824]Olitko yläasteella Heinolassa? Jos olit, ni kummalla yläasteella? :D Olitko sä -83 tai -84 syntyny?[/QUOTE]

En mä oo käynyt Heinolassa mitään kouluja :D Muutin Heinolaan joskus aikoinaan,kun sain ensimmäisen lapseni..ja muutin pois melko pian.
Lahdessa olen koulut käynyt ja Vääksyssä pari vikaa yläaste vuotta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25561828:
En mä oo käynyt Heinolassa mitään kouluja :D Muutin Heinolaan joskus aikoinaan,kun sain ensimmäisen lapseni..ja muutin pois melko pian.
Lahdessa olen koulut käynyt ja Vääksyssä pari vikaa yläaste vuotta.
Aijaa. No ei me sit tunneta. :D

Mä oon muuttanut Heinolasta Lahteen joku 5v sitte. :)
 

Yhteistyössä