missä huonepelaajat?

mää
Alkuperäinen kirjoittaja jups:
osa täällä pelaa eri peliä :) eli sitä ykkös osaa...
Ja mun viesti hävis johonkin? Piti sanomani, että sain teidät vihdoin kiinni ja sit porukka on vaihtanut peliä. Ei tuolla tietokoneella ainakaan peli edisty vaikka makkarissa tekis mitä.
 
tina
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja tina:
viistosti ja sinne aiaka takaseinä nurkkaa kohti naksuttele.. mut mistä vielä yksi avain ja mitä sille valokuvalle voi tehdä ja kellolle??
tuon vasaran sai kyllä tuosta toisesta nurkasta,mutten patteria
ettei se sittenkin ollut siinä ikkunalla oikee alanurkka.. sori jos oon vieny harhaan.. mutten nyt oikein muista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tina:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja tina:
viistosti ja sinne aiaka takaseinä nurkkaa kohti naksuttele.. mut mistä vielä yksi avain ja mitä sille valokuvalle voi tehdä ja kellolle??
tuon vasaran sai kyllä tuosta toisesta nurkasta,mutten patteria
ettei se sittenkin ollut siinä ikkunalla oikee alanurkka.. sori jos oon vieny harhaan.. mutten nyt oikein muista..
sielä se
 
mie
liityin mukaan. piti vähän luntata toiselta sivustolta apua. tää peli on tajuttoman vaikea, 79 % nyt pelattuna.
tietokoneen "oven" kautta pääsee tosiaan ihan toiseen peliin, ei liity tähän peliin ollenkaan.
tosin sen toisen pelin makuuhuone on samannäköinen kuin ekan pelin makuuhuone. kyseessä kuitenkin eri pelit.
 
tina
1. peli on jumissa.. tuleeko siitä mitään mistä viilsin sohvatyynyä..? ja kuutiosta puuttuu ainakin kaksi sivua ja ootko selvittänyt mitä tehdä tepillä? ja mistä saa sen vessan avaimen ja lattialuukun avaimen?
 
mie
teippi menee siihen paperinpalaan, joka tulee kylppärin oikeanpuoleisesta kaapista
kylppärin oikeanpuoleisen kaapin avain tulee vasemmanpuoleisesta kaapista järjettömän klikkailun jälkeen
 
mie
lampun vieressä oleva ovi pitää aukaista avaimella ja avata ovi MUT OVESTA EI SAA MENNÄ ULOS. muutoin joutuu aloittamaan alusta. paperiarkki kiinnitetään avattuun oveen teipin paloilla.
 

Yhteistyössä