Missä iässä koliikki yleensä alkaa, miten teillä?

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
9 pv iässä alkoi, ja 3 kk 3 vk iässä loppui kuin seinään. Kyllä oli suuri helpotus kun loppui, satoja euroja meni, kun yritettiin toista auttaa, ilman tulosta, ainut mikä auttoi, oli aika.
 
minä
Aina yleistä on että alkaa 2vk iässä.
Meillä oli just tosi itku päivä tuolloin tasan 2vk iässä ja ajattelin että tää ei oo totta, nyt mulla on koliikkivauva. Mutta se loppu siihen päivään, minun onnekseni. Valitettavasti kaikki ei ole yhtä onnellisessa asemassa. Ja kaikille koliikkivauvojen äideille jaksuja ja haleja.
 
h
Tyttö oli n. 3vkoa vanha ja huuto loppui 4kk iässä. sitä ennen 3-5h suoraa huutoa yleensä n. 20.00 alkaen, aika tarkasti joka ilta. Masun pinkeys ja ilmavaivat hellittivät vasta 5kk iässä.
 
ap
kiitos vastauksista, rankkaa varmasti ollut :(. Millainen vauva oli ennen koliikkia? Nukkuiko hyvin? Oliko rauhallinen vai levoton? Tää vauva on itkenyt toistaiseksi hyvin vähän ja rauhallisesti nukkuu.
 
Meillä alkoi jo laitoksella. Jatkui onneksi vain pari kuukautta.
Tiedän, että virallisesti tuo koliikki ei ala näin aikaisin. Mutta yhtä hemmetin huutamista se alku esikoisen kanssa oli. En oikein muista mitään yhteisestä alkutaipaleestamme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Meillä alkoi jo laitoksella. Jatkui onneksi vain pari kuukautta.
Tiedän, että virallisesti tuo koliikki ei ala näin aikaisin. Mutta yhtä hemmetin huutamista se alku esikoisen kanssa oli. En oikein muista mitään yhteisestä alkutaipaleestamme.
Muksu nukkui päivät pätkissä ja itki sitten yöllä. Alkoi yleensä 22.00 ja jatkui vähintään viiteen asti aamulla, yleensä kuuteen-seitsemään saakka.
Kuopus melskasi noin vain pari-kolme kertaa vauvana.
 
essi
meillä alusta asti hyvin läheisyydenkaipuinen lapsi. Eli nukkui siis vain kiinni minussa, ja sillonkin sellasia max 30min pätkiä. Koliikinomainen itku alkoi siinä viikon iässä, ja loppui reilu 5kk ikäisenä.
 

Yhteistyössä