Missä Jouluvauvat 2007??

Minäkin voisin tulla nyt mukaan, jos vielä huolitaan. Melkein alusta asti ole joulukuisissa taustaillut, mutten saanut aikaiseksi kirjoittaa. Rakennusprojekti, 3-vuotias uhmis ja sitten marraskuun lopulla syntynyt poika pitivät työllistettyinä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:
Minäkin voisin tulla nyt mukaan, jos vielä huolitaan. Melkein alusta asti ole joulukuisissa taustaillut, mutten saanut aikaiseksi kirjoittaa. Rakennusprojekti, 3-vuotias uhmis ja sitten marraskuun lopulla syntynyt poika pitivät työllistettyinä =)
Terve Meirami, tuttujakin "näkee". Katsos mun profiili, niin tunnistat mut! Minä oon tuolla kerhon puolella ja ainakin siellä oon paljastanut tän nuorimmaisen nimenkin.
 
Mie olen tuolla Helmissä, kun ne on miun "omaa porukkaa" jo raskausajalta :)
Poika synty keskosena jo joulukuussa ja pari kertaa kävin kirjottamassa joulukuussa syntyneiden pinossa, mutta palasin sitten tuttuun porukkaan.
 
Kaikki vanhat tutut pääsee kerhoon, Tuitsu kyllä muistaa! :attn:
Uusien kannattaa ehkä perustaa oma kerho koska siellä Jouluvauvat kerhossa on niin paljon "vanhoja tuttuja" jotka kirjoitelleet yhdessä vuoden päivät siksi "uudet " alkaa yleensä taustailla kun ei syystä tai toisesta uskalla/halua enää kirjoittaa ja näkee homman ihan sisäpiiri touhuksi.
Vaikka mukavahan se on että uutta verta on saatu ja nyttemmin tulleista "uusista kaappi joulukuisista" on tullut korvaamattomia ystäviä!

 

Yhteistyössä