Missä kaikki Joensuun äidit??

Heippa! Muutin maaliskuussa Kontiolahteen ja kovasti oon koittanu löytää täältä "jotain elämää", siis muutakin kun oma perhe :) Herää siis kysymys että missä kaikki muut äidit liikkuu kun puistotkin on joka kerta ollu pelkästään meidän käytössä.. Jos täällä peräkorvessa asuu muitakin äitejä ni ois kiva saada seuraa puistoon,kahville yms :D Oon ite 28 ja lapsista poika on 3,5vuotias ja tytsy kohta 6viikkoa :)
 
Täällä olis yks äiti joensuusta! oon asunut 4-vuotta nyt täällä. Tätä nykyä asun miehen ja kahden lapsen kanssa reijolassa :) Oon huomannu ihan saman, et aina jos leikkipuistoon ollaan eksytty on siellä korkeintaan yks ihminen meidän lisäksi eikä oo oikein äiti-kavereita löytynyt. Meillä esikoispoika täytti elokuussa 3v ja tyttö syntyi marraskuun alussa, on tänään ikää 2-viikkoa. päivät menee kotona ollessa kun mies töissä eli seura on kyllä tervetullutta! niin ja itse oon 21v.
 
Meillähän on sit melkeen saman ikäset lapset!! :) Miulla ei oo itellä ajokorttia ja meilläki mies on joensuussa kaksvuoro työssä.. Ois kyl kiva jos sais teistä vaikka kaveria ulkoilee ym ja eihän sitä tiiä jos meijän pojat vaikka kaverustus ja noi vauvatkin <3 Onko siulla ajokorttia? Voit pistää viestii suoraan miulle jos haluut :)
 
On mulla ajokortti ja autokin käytössä välillä! :) Mikäs vois olla sellanen paikka missä olis kivaa vaikka käydä ulkoilee, meillä toi esikoispoika alkaa meinaan mennä välillä pitkin seiniä kun pienemmän kanssa menee aikaa niin paljon ja ei sitten jaksakaan kotona touhuta koko aikaa.. ? :) Mä en osaa tätä kauheesti käyttää niin vastaan nyt tähän, en siis osaa sulle suoraan laittaa viestiä :D
 

Yhteistyössä