Missä kaikki jyväskyläläiset on?

Heipsistä!

Missä pyörii kaikki jyväskyläläiset äidit lapsineen? Tiedän että täällä on paljon äitejä ja lapsia, tosin itse asutaan alueella jossa ei ole edes leikkipuistoa!!
Etsinnässä miellä olisinkin puistoseuraa lapsille ja toki muutenkin vain uusia tuttavuuksia. Nyt etenkin kesän ajan kun kerhotkin on kiinni tuntuu että päivät venyvät tosi pitkiksi.

Täällä olis kaksi lasta tyttö synt.04 ja poika synt. 07 vailla leikkiseuraa sekä äiti vuosimalli 81 vailla juttuseuraa :)
 
pikkutikku
Tänne tunkis mukaan myös yksi jyväskyläläinen. Oon 23v ja poika 1,5v. Olisi mukava löytää ulkoilu- ja leikkiseuraa pojalle, ja uudet ystävät ja juttuseura ovat enemmän kuin tervetullutta myös tälle äidille :) Saa pommittaa yv:llä.
 
tääl myös kaipaillaan uusia ystäviä jyväskylästä mielellään lohikoski,heinälampi,palokka suunnalta mutta toki muutkin saa kirjoitella.olen 27 vuotias kohta parin vuoden ikäisen pojan äiti ja kaipailen tosi ystävää ja pojallekin olisi kiva seuraa saaada.eli siis sinä joka haluat oikeasti tutustua ja etkä lopeta parin viestin jälkeen yhteyden ottoa pistä viestiä tuleen ekaksi vaik yv:nä
 
Moi!
Minä 26v ja tyttö 3v ollaan muuttamassa Jyväskylään pupuhuhtaan marraskuun alussa ja olis mukava kun sais uusia kavereita sieltä. seuraa lenkille, kaupungille, baariin joskus, puistoon ja muuten vain... :D
Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa tavata.. :wave: :D
 
tänne myös saa laittaa yytä, uusia tuttavuuksia kaipaa 24 vuotias 2 tytön äiti, mies löytyy myös taloudesta. Muutimme jyväskylään noin vuosi sitten ja kotiutuminen ollut hieman hankalaa kun tuttavuuksia ei ole. Rohkeasti yytä tulemaan!
 
myös kaivattaisiin lähinnä äidille seuraa =) kahville,shoppailuun ja muihin kesän kemuihin ja miksei talvenkin.Lähinnä ystävää olen etmässä.Lapsia on 99,02 ja 07 syntyneet.Laita yvTä niin tutustutaan paremmin =)
 

Yhteistyössä