missä kaikki tavalliset miehet on???

  • Viestiketjun aloittaja LUOMUNEITO
  • Ensimmäinen viesti
LUOMUNEITO
olen eronnut kahden lapsen äiti ja vailla seuraa:attn:
en hae rikasta miestä tai hyvin koulutettua. miehen ei tarvitse olla treenattu tai matkailua harrastava.
haluaisin tavallisen miehen, joka viihtyy perheen kans ja tykkää tehä yhessä asioita.
ei mitään suurta tai maagista tarvi olla, vaan tavallista:)
miehinen mies ois hakusessa;)
eikä ole ollenkaan huono, jos miehellä on jo muksuja:)
tietty pitää olla vapaa!
kertokaa mistä tällasia löytyy, niin haen heti omani pois:D
 
  • Tykkää
Reactions: Koivunrisu ja Tbear
Kyllä hyviäkin on vapaana...ja paljonkin...
ongelma on vaan mistä ne löytää koska ne ei välttämättä käy baareissa yms mestoissa.
Ehkäpä seksin halu johtuu siitä että moni suhde kaatuu siihen tai sen puutteeseen joka sitten taas voi johtua monestakin syystä.
Siihenkin on monta näkemystä varmaan mikä on puutetta...harvemmin kuin kerran viikossa...harvemmin kuin kerran kuussa, harvemmin kuin kerran puolessa vuodessa....

Myös ylipaino on suhteellista....eri ihmiset tykkää erilaisista vartaloista...kaikki ei halua ruipelomissejäkään.

Suhteen aloittamisesta on myös tehty ihmeellistä...pitäisi kai heti ekalla silmäyksellä tuntea jotain tähtitieteellistä että voisi jatkaa tapailua. Käytännössä pari ihmistä voi kuitenkin tutustua ja vähitellenkin ihastua kun oppii tuntemaan toisen.
 
Miehiähän on joka paikka täynnänsä, ja lisää ulkomaalaisia miehiä haalitaan koko ajan lisää maahanmuuttajissa, joista lähes kaikki on miehiä.

Kaikissa kaupungeissa Helsingin keskustaa lukuun ottamatta on nuoria miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia, niistä vaan etsimään. Itse asiassa Suomessa kaikissa ikäluokissa alle 54vuotta on miehiä enemmän kuin naisia, nuoremmissa huomattavasti enemmän.
Turku, Tampere Oulu, Jyväskylä jne..
Noissa miehiä on 115-120 miestä sataa naista kohden.
Ja kun jonkunmoisessa, enempi tai vähempi virallisessa, parisuhteessa on naisista noin 80%, niin jokaista sinkkunaista kohden on siis kaksi sinkkumiestä.

Jos ei hyvää miestä löydä niin kannattaa miettiä kriteerejään,
ja muuten, kannattaa huomioida että käytännössä naisen ylipaino on AINOA este miehen löytymiselle. Joka ikinen sopusuhtainen tai hoikka nainen löytää hyvän miehen.
 
olen eronnut kahden lapsen äiti ja vailla seuraa:attn:
en hae rikasta miestä tai hyvin koulutettua. miehen ei tarvitse olla treenattu tai matkailua harrastava.
haluaisin tavallisen miehen, joka viihtyy perheen kans ja tykkää tehä yhessä asioita.
ei mitään suurta tai maagista tarvi olla, vaan tavallista:)
miehinen mies ois hakusessa;)
eikä ole ollenkaan huono, jos miehellä on jo muksuja:)
tietty pitää olla vapaa!
kertokaa mistä tällasia löytyy, niin haen heti omani pois:D
Tässähän minä eli rauhotu, hengitä syvään ja ota yhteyttä...
 

Yhteistyössä