Missä kuukautiset?

Synnytyksestä 3kk:tta ja kuukautisia ei näy. Tein testinkin joka näytti negaa. Imetyksen lopetin kun vauva n.6viikon ikäinen, ja sekin oli vaan osittais imetystä. Voiko kroppa olla niin sekaisin ettei vaan kuukautisia kuulu?? kokemuksia, kiitos.
 
Luultavasti kroppa vain niin sekaisin ettei menkkoja näy. Olen kuullut, että 6 kk menee imetyksen lopettamisen jälkeen, että hormonitasapaino normalisoituu. Eli eiköhän ne menkat sieltä tule.

Itsellä molempien synnytysten jälkeen menkat alkaneet 5 viikon päästä. Esikoisen jälkeen kierto tassantu heti. Toisen jälkeen kierto ollut 3-8 viikkoa. Nyt käytössä nuvaring ja toivon ettei tarttee enää menkkoja odotella. Tällä hetkellä ei haluta vielä uutta vauva...
 
On ollut varmasti kropalle kaikki niin uutta ja raskasta että siinä vaan kestää...Kuukautiskierto voi niin pienestä mennä sekasin. Mulla kesti muuten kun lopetin e-pillerit niin 3 kk että ekat menkat tuli. Itse en vielä raskaana ole ollut mutta voin kuvitella että siitä kaikesta menee vähintään yhtä sekasin ellei enemmänkin!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä