Missä lapsesi onat syntyneet?

  • Viestiketjun aloittaja wannna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Miksi et halua Hyvinkäälle, enää ikinä?

Meiltä normaalisti mennään sinne, mutta itse olen valinnut kaks kertaa Kätilöopiston... Hyvinkäältä olen kuullut sellasia kauhutarinoita etten sinne uskaltanut. ;)
Mä olen molemmat lapseni synnyttänyt Hyvinkäällä ja olen muuten itsekin siinä sairaalassa syntynyt ;) eikä mulla ole mitään pahaa sanottavaa paikasta. Ei, vaikka eka synnytys olikin aika karmea. Enkä muuten ole yhtäkään kauhutarinaa kuullut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Miksi et halua Hyvinkäälle, enää ikinä?

Meiltä normaalisti mennään sinne, mutta itse olen valinnut kaks kertaa Kätilöopiston... Hyvinkäältä olen kuullut sellasia kauhutarinoita etten sinne uskaltanut. ;)
Kätilö synnytyksessä oli tosi mukava,mutta sitten osaston puolella oli muutama kätilö joitten kanssa en ollenkaan tullut toimeen.Toinen esti mua tulemasta synnyttämään(soitin sairaalaan klo23)Lähdin klo24 kotoota,sairaalalla olin klo00.30.Paikat oli 9cm auki.Ei voinut epiduraalia laittaa.Poika synty 2.55.Toinen kätilö taas epäili,että mä syön unilääkkeitä,kun poika ja minä oltiin kovin väsyneitä.Käski tyhjentämään sairaalalaukun sängylle.Oli pettynyt kun ei löytynyt mitään epäilyttävää.Kyllähän mä jumankekka olin väsynyt kun olin valvonut ja synnyttänyt edellisenä yönä.Ja vastasyntyneethän nukkuu melkein koko ajan..

 
Vammalassa molemmat (Vas). Tosi ihanat kätilöt ja lastenhoitajat, apua ja neuvoja sai kun pyysi vaikka keskellä yötä. Tosin sillon kun toista olin synnyttämässä niin siellä oli vähän täyttä kun oli 5 synnytystä melkein samaan aikaan (kaikki 6:n tunnin aikana), kun normaalisti on tyyliin 2 synnytystä vuorokaudessa. Me ei ehditty edes synnytyssaliin... :) Tampereelle en menisi koska oon siitä kuullu pelkkiä huonoja kommentteja...
 
vieras
Kaikki kolme Tays.Siellä tehtiin remppaa ja yksi uusi osasto oli jo käytössä vuonna 2005 mutta ei ollut tilaa vielä silloin kun vauva syntyi.Muutama tunti myöhemmin olisi jo ollut.
Olisi ollut kiva kokea se uusikin osasto kun enää en sinne synnyttämään mene.Enkä muuallekaan..
 
poikien äiti
ei näköjään oo muita VKS:ssä (vaasassa)synnyttäneitä. tykkäsin paikasta, mut esikoisen kätilöstä en pitäny, tai siitä joka oli koko sen ajan sielä, paitsi vaihtui ku aloin punnaan.odotteli vuoron vaihtoo ja vauva oli jo kovaa tulossa, vuoron vaihdon jälkeen tuli uus kätilö ovesta siisään ja saman tien totes et nyt saat punnata, ei ees kattonu kohdun suun tilannetta(eka kätilö katto ja sano koko aika et ei vielä, ihan vähä vielä kii,paskat, vuoronvaihtoo odotti).mut toisen muksun kätilö oli mukava, tosin synnytys kesti vähä yli tunnin. osaston henk.kunta oli tosi mahtava ja paikkana viihtyisä(ainaki mun mielestä)pitkästi selitetty...
 
piti mennä saloon mutta insuliinihoitoisena diabeetikkona(raskausaika) halusivat tyksiin.... ekasta kerrasta monen päivän käynnistyksen takia karvas maku....
pikkukakkonen TYKSISSÄ ja osaavalle ja kannustavalle mieskätilölle kiitokset....
 
vieras
TYKSissä ainokaiseni synnyttänyt. Synnytysosasto ok ( kätilö ei ) ja sit osasto oli aika ankea, varsinkin kun remppasivat päiväsalia, ettei edes töllöä päässy kattomaan. Tiedä siitä sitten oliskos ehtinytkään. Ja osastolla ihana henkilökunta!
Kakkosta haaveilen sitten joskus meneväni synnyttämään SASsiin, jos kaikki menee hyvin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja deas:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Esikoinen syntyi Salon aluesairaalassa,ihan ok, ja kuopus Länsi-Pohjan keskussairaalassa ja sinne en enää synnyttämään mene!
Minäkin synnytin tytön Länskässä ja voin myös todeta.että hohhoijaa...
2krt länskässä mutta en nyt keksi mitään kovin pahaa sanottavaa..
Kaikki meni hyvin, hoitajat ja varsinkin kätilö ihania!
4krt olen synnyttäny länskässä eikä ole yhtään moitteen sanaa sanottavana ja yhesti tehty keskeytys kun ei annettu elin mahdollisuuksia lapselle silloin oli tosi ihan kätilö ja sattuipa vielä sitten samainen kätilö meille kun synnytin viime heinäkuussa ja tuli tosi hyvä mieli.
 
Kohtukuolemani synnytin NKL;ssa.

2 seuraavaa syntyivat Milanossa, Pio X, yksityissairaalassa. Oltiin kuin hotellissa, parin makuuhuoneen sviitissa, ruokalistalta sai valita useista eri menuista ja viiniakin olisi saanut niin halutessaan. Oli siisti paikka mutta hoitokaytannot olivat kuin jostain -70 l.

Tuplat syntyivat Jorvissa, ihana paikka.Tuttu katilo oli viela yhtena katilona vuorossa synnarilla. Kiiretta ei ollut silloin maaliskuussa ja osastolla sain oman huoneen kayttoon tuplien kanssa.
 

Yhteistyössä