Missä meni lapsivedet?

lhs
Synnärillä täälläkin, kaksi kertaa. Ekalla puhkaistiin, toisen aikaan hulahti sänkyyn, jossa olin kun piti kuunnella vauvan sydänäänet. Sen jälkeen tuli muutama järkyttävän kipeä supistus ja sitten heti mieletön ponnistamisen tarve..
 
meille sanottiin muuten synnärillä tutustumiskäynnillä että se on kätilöltä virhe jos antaa syntyä ettei puhkase kalvoja ensin.

en tiijä menikö mullä esken vessassa osa, tuumin vaan että en mää mun mielestä vielä alkanu pissaan, ja silti lorisee... niin en nyt sitte tiijä onko tullu, koko yön on kyllä supistellu että mahollistahan se tietty olis :LOL:

oon rv 40+3
 
Sori ihan offtopicia, mut tuolla joku ihmetteli et miks ampparilla...niin kyllä mun mielestä on joissain tilanteis parempi mennä ambulanssilla ku omalla autolla, kun voihan siinä isukkikin olla sen verran jo hermoheikkona että vaarantaa viel liikennettä.... :D
 
Esikoiselta kesken aamupäivän petipuuhien :D ;) Oltiin miehen kans kumpikin vähän ihmeissään :LOL: Nousin vessaan ja lorottelin sinne lattialle loput...
Ja ampparilla sairaalaan, sellainen ohje saatiin vesien menon jälkeen, koska matkaa n.100 kilsaa sairaalaan.
 
mä heräsin aamuyöstä ja olin ihan vakuuttunu et nyt se sit alkaa,soitin ukolle joka oli töissä(eikä se tietenkää uskonu ku ei supistanu eikä ollu viel vedet menny) ja heti puhelin jälkeen alko lorista..

siinäpä sitä sitten lorisiki semmosen neljä tuntia ja ihan tajuttomasti tuli,onneks olin kerenny nousta sängystä,ois muuten ollu entinen sänky... :whistle:
 
Vastasin tähän kyselyyn jo kerran, mutta vastaanpa nyt toisen synnytyksen jälkeen uudelleen. Tälläkin kertaa vedet meni kotona. Alkoi siitä kun pöntöllä istuessa esikoista samalla potalla käyttäessä tuntui mahassa napsahdus. Hetken kuluttua jo olohuoneeseen siirryttyäni lorahti hieman housuihin. Kävin laittamassa siteen ja sitten vettä tuli aina välillä lorahdellen. Supistukset alkoivat puolen tunnin kuluttua ja poika syntyi viiden tunnin päästä ekasta lorauksesta. Lapsivettä oli tällä kertaa niukasti (oli jo aiemmin ultrassa todettu) joten missään vaiheessa sitä ei tullut lätäköksi lattialle, kuten ekasta kävi.
 

Yhteistyössä