Missä/miten sinulla meni lapsivedet?

:)

Täällä nyt rv 32+1 ja kauhukuvat lähestyvästä synnytyksestä valtaa mielen. :/ :ashamed:
Esikoisesta puhkaistiin kalvot laitoksella joten siitä ei ole ns. normaalia kokemusta.

Nyt mielenkiinnosta kyselen missä teillä on vedet menneet, varsinkin nämä "uhkakuvat" kaupassa ja yleisellä paikalla kiinnostavat. :D
 
Ekasta meni aamuyöllä ihan sänkyyn vedet, toisesta puhkastiin kalvot laitoksella.

Mulla viikkoja nyt tasan 33 ja myös kauhukuvat synnytyksestä kasvavat, samoin kuin juuri tuo että vedet menee jossain ihmisten ilmoilla! :x
 
Ekalta puhkastiin kalvot sairaalassa, tokalta meni anoppilassa yöllä ja kolmannelta kotona. Et hyvin on sattunu nuo vesien menot, mut pelottaa kans et vaikka kaupassa menee tältä neloselta ja sit onkin jo tosi kiire mulla sairaalaan. Syöksysynnyttäjä olen nimittäin.. :x
 

mulla synnytys käynnistettiin torstai aamuna...
ja siinä sitten torstaipäivä odoteltiin että mitä tapahtuu..

illalla lääkäri sanoi että perjantai aamuna puhkaistaan kalvot,
jos yön aikaan ei mitään tapahdu, ja
jäin siis yöksi tietysti sairaalaan.

Perjantaina aamulla, puoli viideltä, menin vessaan
ja sinnehän ne lapsivedet sitten lorahti...
ja sen jälkeen olikin kiirettä...
 
makasin aamulla sängyssä ja yskin ja ihmettelin et ei voi olla totta kusinko mä alleni...nousin ylös ja sitte sitä vasta tuliki...no oltiin lähössä sairaalaan ja vaihdoin kuivat ylle ja kun laitoin kenkiä jalkaan niin taas tuli lisää...ei muuta kun märillä housuilla sairaalaan kun ei ollu enää kuivia housuja mitkä ois mahtunu päälle
 
1. lapsivedet meni sängyssä juuri kun olin nukahtanut.
2. käynnistettiin kalvot puhkaisten.
3. sairaalassa ponnistusvaiheessa.
4. kotona odottelin vielä yhden supistuksen ennenkuin lähden autoon ja sairaalaan... vedet meni ja päätin lähteä lanssilla kun supistukset muuttuivat mahdottomiksi (pitkä matka).
 
ekassa sairaalassa puhkaistiin kalvot, mut tokassa kotona ensin lirahti tippa sängyssä reidelle jolloin luulin pissaavani ja syösyin vessaan ja sitten pitkin matkaa sairaalaan asti sitä riitti... onnistuin sotkemaan koko vastaanottohuoneenkin, mut se oli jo tätien vika kun ronkki :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:56 Gekkolisko kirjoitti:
Ekasta meni aamuyöllä ihan sänkyyn vedet, toisesta puhkastiin kalvot laitoksella.

Mulla viikkoja nyt tasan 33 ja myös kauhukuvat synnytyksestä kasvavat, samoin kuin juuri tuo että vedet menee jossain ihmisten ilmoilla! :x
Oliko sulla edelliset synnytykset helppoja/vaikeita?
Mulla esikoisen synnytys todella vaikea ja siinä tehtiin vielä aikas paljon virheitä. :\| Nyt nämä jäytää mieltä oikein todenteolla ja pelottaa tuo kesän urakka...(synnytys)
 
Rv 41+0 kalvot puhkaistiin sairaalassa siinä toivossa et supistukset ois voimistunut, kun meinas supparit loppua.
Tippahan siinä sit laitettiin vauhdittamaan koko hommaa.
Mun äidil myös puhkaistu kalvot joka kerta (3).
 
esikoista oottaessa lapsveet tuli kolmeen paikkaan. kotona vessanpönttöön lorahti,taksin takapenkille(jouduin lähteen yksin sairaalaan kun mies oli vielä töissä noin 40km päässä) ja sairaalassa nousin sängyltä lattialle seisomaan niin sillon tuli loput kauhee tulva.

toisen ja kolmannen kohal puhkastiin kalvot sairaalassa.
 
Kotona muutama vk ennen laskettua aikaa alkoi tihkumaan ekalla. Vedet meni korkealta. Lupailtiin jopa , etta saattaa tyrehtya ja paasen kotiin viela. NO toisin kavi.

Tokasta meni vedet vasta sairaalassa ponnistaessa.

Tuplilta meni vedet sairaalassa kun menin kaynnistykseen ja kaynnistys tehtiin kalvojen puhkaisulla
 

Yhteistyössä