Missä niitä Virtasia, Korhosia, Lahtisia ja Niemisiä oikein lymyää?

"Heidi"
Kolme Korhosta tunnen. Yksi on Pohjois-Savosta, yksi Varsinais-Suomesta ja yksi Pohjanmaalta. Tuntemani Virtaset ovat Satakunnasta ja Varsinais-Suomesta. Niemiset Varsinais-Suomesta. Lahti on tullut vastaan, mutta ei Lahtisia muistaakseni. Itse olen tyttönimeltä nen-loppuinen ja myös avioliiton kautta uusi nimi samoin.
 
Meillä on asunu Virtanen, Korhonen ja Nieminen...
En tiiä lasketaanko sitä sitten, kun Virtanen oli koira, Korhonen kissa ja Nieminen kani :whistle:

Mutta kyllä mä oikeestikin tunnen noita kaikkia vähintään yhden ihmisen tai perheen.
 
No kun mulla on niin paljon noita lemmikkejä ollu, että luovutin nimipohdintojen kanssa ja aloin kattoa sieltä suomen yleisimmät sukunimet listasta aina vaan seuraavan.
Se kymmenen kärkikin meni jo ajat sitten, joten nykyään mietin sitten omasta mielestä hauskimpia sukunimiä.

Tosin pitäis ehkä taas kattoa, onko se lista muuttunut, oisko siellä jotain uutta :D
 
No kun mulla on niin paljon noita lemmikkejä ollu, että luovutin nimipohdintojen kanssa ja aloin kattoa sieltä suomen yleisimmät sukunimet listasta aina vaan seuraavan.
Se kymmenen kärkikin meni jo ajat sitten, joten nykyään mietin sitten omasta mielestä hauskimpia sukunimiä.

Tosin pitäis ehkä taas kattoa, onko se lista muuttunut, oisko siellä jotain uutta :D
Ota seuraavaksi vaikka Suomen nykyhallitus, ihan yleistiedon ja muistin virkistämisen takia. Stubb, Risikko...:)
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput

Yhteistyössä