Missä on Aurinkokunta?

ei uppoa
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
kaikki vain ei taida pitää haloota jos hetkeksi lopettaa palstailun. jospa se on siellä oikeassa elämässä.
Aivan, oikeassa elämässä ;) SItäpaitsi mä en ymmärrä niitä aurinkokunnan juttuja. Joskus lukenut, mutta tosi hankalasi kirjoitettua ja sekavaa --muka hauskaa- tekstiä. Ei uppoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei uppoa:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
kaikki vain ei taida pitää haloota jos hetkeksi lopettaa palstailun. jospa se on siellä oikeassa elämässä.
Aivan, oikeassa elämässä ;) SItäpaitsi mä en ymmärrä niitä aurinkokunnan juttuja. Joskus lukenut, mutta tosi hankalasi kirjoitettua ja sekavaa --muka hauskaa- tekstiä. Ei uppoa
Tänne taas uppoaa ihan täysillä! :D
Ilmeisesti kirjoitan itse ihan yhtä hankalasti, kun minusta hänen tekstinsä on erittäin mukavasti kirjoitettua. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonjanoinen emo:
1.11 kirjoittaa että tulevilla viikoilla on paljon lääkärissä juoksua. Jospas oikeasti oikea elämä pitää niin kiireellisenä ettei jouda palstailemaan? Voisiko olla mahdollista? :D
Ehkäpä näin mutta silti sitä ajattelee ja toivoo ettei mitään olisi sattunut...

Niitä hänen kirjoituksiaan on vain tosi kiva lukea!
 
emppu
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Mulla ois aurinkokunnan puh.nro jos vaan kehtais kysästä et mitä sinne päin kuuluu =)
Mut en kuiteskaan taida kehdata jos onkin jotain sattunu...
No kai sitä silti kehtaa kysyä? Jos kaipaakin vaikka ystävien tukea tai jotain? Tai laita viesti, että mitä kuuluu.
 

Yhteistyössä