missä ootte tavanneet teijän miehet?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
epunäiskä
tiedettiin toisemme mut ei oltu tekemisissä toisten kans kun kummallakin oli toinen siihen aikaa, sit tavattiin myöhemmin baarissa ja kumpikin oli vapaalla jalalla ja siitä se leimahti... :heart: :heart:
 
tia-titta
Miun mies on miun hyvän ystävän isoveli. Tunnettu ollaan varmaan jotain 10 vuotta mutta kesällä vasta kolahti molemminpuolin...
Johtunee siitä että ikäeroa meillä 10v eli hän pitänyt mua aina pikkusiskon kaverina eli pikkutyttönä :LOL:
 
Nykyinen mieheni tuli aikoinaan ostamaan autoa entiseltä avokiltani.. Kaupat tuli ja keitin kahvitkin ostajalle.(Voi luoja miltä tuokin kuullostaa...) :LOL: Suhde entisen kanssa oli jo iltapuolella ja parin kuukauden kuluttua sainkin muutettua omaan asuntoon.Nykyisestä ja entisestä tuli tällä välin ihan hyviä kavereita.
Asuttuani n.3kk yksin nyk.mieheni uskalsi vihdoin ottaa minuun yhteyttä.Aluksi vaan kavereina,käytettiin koiria (molemmilla omat sesset) monen tunnin lenkeillä ja vaan juteltiin.Siitä se vaan sitten lähti! :heart: Mutta ukkojen kaveruus rysähti karille heti kun entiseni kuuli meidän suhteesta. Kai niillä miehillä on jokin kirjoittamaton sääntö ettei kaverin ENTISIÄKÄÄN saa lähestyä muuten kuin kaveri-mielessä... :/ Oisin ymmärtänyt exän reaktiot jos kyse olisi ollut jostain pettämisestä mutta ei..
 
rita18
automaatilla =) jonka jälkeen mies sai tietää yheltä kamultansa joka myös mun "tuttu" et kuka oon ja siitä se sitte lähti,mies soitti ja kysy treffeille,siitä päivästä asti nähty joka päivä :)
 
naapurissa asui, kun asuin veljeni kanssa rivitalossa. tuli lauantai-iltana bileisiimme, jossa olin vielä entisen poikakamuni seurassa kovasti pusutellen. oli kuulemma rakastunut heti. aamulla tuli hakemaan krapulakaljaa ja kysyi sitten... en enää seurustellut entisen kanssa vaan meillä oli ns. vapaa suhde. istuimme takapihan keinussa kun mies kysyi minulta ja entinen nukkui sängyssäni... noh siitä se lempi leiskahti....
 

Yhteistyössä