Missä päin Helsinkiä ette suostuisi asumaan?

  • Viestiketjun aloittaja Stadin tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Stadin tyttö
Mulla koko Itä-Helsinki lukuunottamatta Hertsikaa, Kulosaarta, Laajasaloa ja Tammaria.

En myöskään haluisi asua Sörnäisissä tai Itä-Pasilassa tai Malmilla.

 
Hki is pop
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
En missään. Mielummin asun kaukana Helsingistä maaseudulla. Täällä on sentään vielä kunnon talvi! :D
Kyllä täällä on talvi, ja just sataa lisää lunta.. Oot vaan kade, kun asut ite böndellä.=)
 
Itä on ok
Turhaan mollaatte itää. Olen asunut mm. Vartiokylässä, Puotilassa ja Rastilassa, ja kaikki on olleet kivoja alueita. En ole törmännyt ongelmiin.

Ehkä joku uusi alue kuten Latokartano, jossa ei ole edes kunnon palveluita tai päiväkotia.

Ai niin, Kalliossa en lapsen kanssa haluaisi asua. Muuten kyllä sielläkin.
 
Ariadne
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
En missään. Mielummin asun kaukana Helsingistä maaseudulla. Täällä on sentään vielä kunnon talvi! :D
Hgin keskustasta päivää, lunta tula tupruttaa :)
Kauan siellä on ollu lunta? Ja paljon?

Täällä Joulukuun alkupuolelta asti ja tälläkin hetkellä on lunta n.40cm =)
No tätä kinosta on riittänyt varmaan tammikuun puolivälistä lähtien. Ainakin täällä Pohjois-Helsingissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hki is pop:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
En missään. Mielummin asun kaukana Helsingistä maaseudulla. Täällä on sentään vielä kunnon talvi! :D
Kyllä täällä on talvi, ja just sataa lisää lunta.. Oot vaan kade, kun asut ite böndellä.=)
Mie asuin kaupungissa aikani...miuta ei enää ikinä saa kerrostaloihin ja katuvalojen loisteen keskelle asumaan, ellei sit lapsi pakota vanhuksena :D Myö elellään onnellisina täällä maalla koirien kanssa ja ajellaan niitten kanssa. Se ei kovin hyvin siellä Hellsingissä onnistu... :whistle:
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Itä on ok:
Turhaan mollaatte itää. Olen asunut mm. Vartiokylässä, Puotilassa ja Rastilassa, ja kaikki on olleet kivoja alueita. En ole törmännyt ongelmiin.

Ehkä joku uusi alue kuten Latokartano, jossa ei ole edes kunnon palveluita tai päiväkotia.

Ai niin, Kalliossa en lapsen kanssa haluaisi asua. Muuten kyllä sielläkin.
Olen kuullut, että Kalliossa ois pienet tarharyhmät ja koululuokat, koska lapsia on niin vähän. Voiko pitää paikkansa?
 
Eräs onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En missään lähiöissä. Tai oikeastaan kantakaupungin ulkopuolelle en muuttaisi ollenkaan.
Mäkin ennen ajattelin näin, kunnes löysin tämän ihanan alueen täältä meren rannalta... En kerro mikä, ettei mene pilalle!
 
ex- kurvilainen
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja Itä on ok:
Turhaan mollaatte itää. Olen asunut mm. Vartiokylässä, Puotilassa ja Rastilassa, ja kaikki on olleet kivoja alueita. En ole törmännyt ongelmiin.

Ehkä joku uusi alue kuten Latokartano, jossa ei ole edes kunnon palveluita tai päiväkotia.

Ai niin, Kalliossa en lapsen kanssa haluaisi asua. Muuten kyllä sielläkin.
Olen kuullut, että Kalliossa ois pienet tarharyhmät ja koululuokat, koska lapsia on niin vähän. Voiko pitää paikkansa?
Varmaan pitää paikkkansa, mutta pieniin ryhmiin on selkeä syy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ariadne:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
En missään. Mielummin asun kaukana Helsingistä maaseudulla. Täällä on sentään vielä kunnon talvi! :D
Hgin keskustasta päivää, lunta tula tupruttaa :)
Kauan siellä on ollu lunta? Ja paljon?

Täällä Joulukuun alkupuolelta asti ja tälläkin hetkellä on lunta n.40cm =)
No tätä kinosta on riittänyt varmaan tammikuun puolivälistä lähtien. Ainakin täällä Pohjois-Helsingissä.
Liian lyhyt aika miulle ja rekikoirille. Kunnon talvi saisi kestää marraskuusta maalis-huhtikuun paikkeille ja paljon paljon lunta ja pakkasta! :D
 
Näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
En missään päin.Mua ei saisi edes kilon palasina muuttamaan kaupunkiin
Niin onhan se kamalaa, kun jokapaikkaan omassa kaupungissa pääsee vartissa, metrolla, ratikalla, junalla tai bussilla. Jokaikinen liikeketju löytyy, leffateattereita pilvin pimein, ym.ym.. Helsinki on hieno paikka asua. Musta olis äärettömän ärsyttävää, jos varais vaikkapa matkan Ruotsiin tai Tallinaan ja joutuis ensin körötellä ties kuin pitkän matkan ennen kun pääsee edes satamaan!
 

Yhteistyössä