Missä sinulla meni lapsivedet?

Mulla meni illalla seitsemän aikaan soffalla istuessa... Ja tottakai meillä oli sillon vieraita. :headwall: Ajattelin ensin että olin kussu housuihin (en osannu eka ees ajatella että vedet meni ku oli vasta rv 32+2) mutta kyllä se sitte vessassa selvis että tää on nyt tätä.
 
Ekalla kerralla kalvot puhkaistiin, tokalla kerralla käynnistyspillerin jälkeen, kun olin naistentautienosastolla syömässä mummojen kanssa. Yksi mummeli totesi siihen, kun hölmistyneenä pomppasin pystyyn ja vedet valahti lattialle, että nyt sitä äitiä viedään. Mä vaan seisoin lätäkössä, enkä tajunnut edes huudella hoitsuja paikalle. Sen muistan, kun harmitti ihan vietävästi kun ois ollu ruuaksi tosi hyvää juustokeittoa. Kaksi lusikallista ehdin maistaa.
 
Mulla vettä tuli eka satsi sairaalassa altaassa (huomasin siitä kun maha jotenkin oli yhtäkkiä tyhjemmän tuntuinen ja sen jälkeen myös kivut kovenivat), loput tuli sitten siitä hetken kuluttua sisätutkimuksen yhteydessä.
 
Puhelimessa kunpuhuinm tätini kanssa lorahti ensin, loput hulahti autossa vähän ennen keskussairaalan mäkeä. Ja koska kalvot ratkes ylhäältä jostain välistä, väitti ne ennen ultraa, että olisin pissiny housuun :)
 
ekasta synnytyssalissa sänkyyn , toisessa sairaalassa sisätutkimuksen yhteydessä , kolmannessa puhkaistiin kalvot , neljännessä vedet tuli heti sairaalaan päästyäni kun vaihdoin omia vaatteitani sairaalan kamppeisiin ... saas nähdä miten nyt sitten heinä/elokuussa ...

neitim
 

Yhteistyössä