Missä teidän teinit viettää Juhannusta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jeps"
Nuorin 15v oli mun kanssa mökillä päivän, kohta 17v on poikakaverin perheen kans heidän mökillä ja 18v on töissä koko juhannuksen ja illat kotona että jaksaa painaa duunia.
 
"vieras"
[QUOTE="mom";24054391]Miedän 13v neiti lähti mökille poikaystävänsä kanssa <3[/QUOTE]

Ihanko kahdestaan ovat?Onko seurustelu sinulle ok?
Ihan sillä kysyn kun omaa 15 vuotiastani tälläinen 13 vuotias tyttö piirittää ja haluaisi seurustelusuhteen.Poikani mielestä hän on liian nuori ja itsekkin olen vähän samalla kannalla.
En toivoisi noin nuoren vielä seurustelevan
 
En ole käynyt tarkistamassa, mutta ennen ainakin paikallinen nuoriso (okei, oma ikä ei ole kovinkaan kaukana heidän iästään :) ) menee Yyteriin tai Kirjuriluotoon pitämään hauskaa. Tai ainakin kaverin pai nuorempaa sisarusta kertoi eilen innoissaan. =)
 
..
[QUOTE="HEI";24054454]Ei kuulu mulle, mutta 13v liian nuori seurustelemaan, saatika seksiin, mitä varmasti harjoittavat kahdestaan mökillä.[/QUOTE]

no mistäs tiiät ettei ne oo sen poikakaverin perheen kanssa siellä mökillä? tuskin sillä poikakaverilla omaa mökkiä on?
 
"Vieras"
Meillä ovat isänsä kanssa pohjosessa kalassa. Sallan tuntsaan olivat viimeksi menossa (ei saa yhteyttä enää puhelimeen) . Aikovat olla niin kauan kuin kalaa tulee tai muuten kiinnostaa. Sieltä sit mökille nukkumaan ja huomen illalla kotiin. 3 poikaa siis 10v, 12v ja 13v.
 
17 v lähti 18 v tyttöystävänsä kanssa Storsandenille.
(Leirintäalue meren rannalla) Ovat bileiden ajan, mutta palaavat "vierasmajalle" yöksi.

14, 15 ja 16 v ovat olleet kotona avittamassa 9 pikkulapsen vahtimisessa, mutta käväisivät sitten illansuussa kaverilla muutaman tunnin ajan.

:)
 
"äiti"
meidän 5 ja 3 v nukkuvat (niin joo ne ei teinejä)
13 vuotias kotona ja hänellä ystävä yökylässä.
18 v kotona koneella. Ja jotenkin musta tuntuu että ei ihan normaalia että 18 v kotona!! Yksin!!
 
[QUOTE="äiti";24054925]meidän 5 ja 3 v nukkuvat (niin joo ne ei teinejä)
13 vuotias kotona ja hänellä ystävä yökylässä.
18 v kotona koneella. Ja jotenkin musta tuntuu että ei ihan normaalia että 18 v kotona!! Yksin!![/QUOTE]

äh, koti on oikein hyvä paikka olla, niin juhannuksena kuin muulloinkin..
 
"näin meillä"
Kohta 13-v on mun kanssa kotona ja 15-v hilluu kaupungin humussa kaverinsa kanssa. Kaveri tulee meille yökylään ja kohta suuntaavat kotijoukkoihin (24.00 pitäisi pyörän kääntyä kotia päin)
 
"vieras"
17 v lähti 18 v tyttöystävänsä kanssa Storsandenille.
(Leirintäalue meren rannalla) Ovat bileiden ajan, mutta palaavat "vierasmajalle" yöksi.

14, 15 ja 16 v ovat olleet kotona avittamassa 9 pikkulapsen vahtimisessa, mutta käväisivät sitten illansuussa kaverilla muutaman tunnin ajan.

:)
anteeksi kun kysyn,mutta onko sinulla 5 lasta vuoden ikäeroilla toisiinsa? ja vielä 9 nuorempaa?

huh huh,hattua nostan sinulle ja katraallesi
 

Yhteistyössä