Missä vaiheessa lapsettomuusklinikalle?

Hei, tiedustelisin, että missä vaiheessa ootte siirtyneet gyneltä lapsettomuusklinikoille hoitoon. Mulla clomeilla ei saada ovista aikaiseksi. Pystyykö yksityinen gyne määräämään gonadotropiinihoidon vaiko olisko tässä vaiheessa hyvä siirtyä muualle.
 
Me yritettiin lasta kahden vuoden verran luomuna, tuloksetta. Terot sain yksityiseltä gyneltä mut ei nekään auttanut. Sain sitten lähetteen lapsettomuuspolille samalta gyneltä. Jos teillä yritystä ainakin vuosi takana niin voit hyvin pyytää lähetettä eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda2007:
Onko haittaa jos menee ilman lähetettä?

heippa,

kait sitä voi suoraan yksityiselle mennä ja sitä kautta se homma lähtee rullaa eteenpäin nopeammin kuin se, että menet kunnallisen kautta lähetteellä jonottamaan noihin tutkimuksiin ja sitten siihen hoitojonoon.

Toki kaikki riippuu paljon siitäkin, että missä päin asutte ja sitä myöden minne menette hoitoonkin.
 
Itse olen Taysin lapsettomuuspolilla hoidossa ja sinnehän ei pääse ilman lähetettä. Onhan niitäkin mihin pääsee ilman mutta ne sitten maksaa :/
Itse odottelin kutsua tutkimusten aloittamiseen vajaan puoli vuotta. Se aika meni todella nopeasti.
 

Yhteistyössä