Missä vaiheessa ootte alkanut ostamaan tarvikkeita?

Hoitopöytä saatiin jo muutama kuukausi sitten, kun on mun vanhemmilta ja siis ollut minullakin vauvana käytössä, mutta vaunut, turvakaukalot ja muut lähtee vasta nyt hankintaan ja viikkoja on 21+2. :) Onhan tässä aikaa hankintoja tehdä. :) Alunperinkin ajattelin, että vasta rakenneultran jälkeen ja siinä ajassa nyt ollaan.
 
Ekaa odottaessa taisin vaunut ostaa rv 22-23 otettiin sellaset neutraalit ku ei haluttu tietää kumpitulee :) Vaattetita sain sukulaisita (neki neutraaleja) tulivat ripotellen+ ostin kirppareilta silloin tällöin.. kaikki oli valmiinaa ostettu ja laitettu rv 35. Nyt ei ole viell mitään etitty/pesty/koottu ja olis rv34 mutta kohtapuoliin rupeen noitaki ettimään/laittamaan :D
 
Vaatteita ja muita tekstiilejä rupesin pikkuhiljaa ostelemaan nt-ultran eli viikon 12 jälkeen, ihan sillai että välillä kiertelin kaupoissa ja jos osui jotain ihanaa silmiin niin ostin, vaikka vain yhden bodyn kerrallaan, neutraaleissa väreissä kun en muutenkaan niin välitä pinkistä ja vaaleansinisestä. Vaunut, pinnasängyt yms isot ja kalliit ostokset tehtiin reilu viikko sitten. Odotan esikoistani, viikkoja kasassa 29+0 ja nyt on kaikki isot hankinnat tehty. Puuttuu lähinnä pikkusälää kuten kantoliina, nännivoide ja vaipparoskis :D Ihan tyytyväinen tahtiin oon ollut, on ehtinyt kunnolla katsella eikä ole tullut kiire.
 
Oon viikolla 27 kohta ja meillä on jo vaunut, sänky, patjat, vaatteita paljon, kestovaipat, sitteri, puuttuu viä lakanoita, kaikki pikku sälä, turvakaukalo, pyykkiastia kestoille ja hoitopöytä jos sen haluun. Niin ja talvivauvalle ostan vielä varmaan haalarin ulkoilu varten kun se äp:n puku on niin iso.
 

Yhteistyössä