Missä vaiheessa pahoinvointi on alkanut

Muistelin, että edellisellä kerralla yökötys alkoi heti raskauden alkuvaiheessa ja kesti rv 14 asti, mut nyt ei oo ainakaan vielä mitään. Voisko olla mahdollista selvitä ilman sitä kamalaa oloa? Kuinka myöhäsessä vaiheessa teillä on vielä alkanu pahoinvointi ja kauanko on kestäny?
 
Ekasta ällö-olo alko ennen plussaa, toisesta n. vkolla 7 ja nyt kolmannesta vkolla 5. Oksentanu olen joka raskaudessa, yleensä loppunu vasta synnytykseen pahoinvoinnit. Nyt menossa 9+6 ja monta vkoa jo oksennettu aika lahjakkaasti ja tuntuu et vaan pahenee.

Kaikki raskaudet ovat erilaisia ja kaikissa raskauksissa ei välttämättä ole lainkaan pahoinvointia. =) Ja joissain tapauksissa masuasukkaan sukupuolikin saattaa vaikuttaa pahoinvoinnin määrään ja voimakkuuteen. Ainakin mulla vaikuttanut ja pystynkin sen perusteella aika helposti päättelemään kumpi mahtaa olla tulossa.
 
Mulla alkoi oksentelu rv 5 ja siitä asti on jatkunut. Pahin on tähän mennessä ollut rv 9, jolloin oksensin joka päivä 2-5 kertaa. Nyt on menossa rv 14 ja oksentelen vielä silloin tällöin. Alkaispa jo helpottaa!

Geneettistä ei voi olla, koska äitini on oksentanut vain kerran, vaikka on ollut kolmesti raskaana. Oonkin varmaan oksentanut jo nyt enemmän kuin hän koskaan koko elämänsä aikana!
 
Ekaa odottaessa oli melko huonovointinen viikolta 6 alkaen, mutta tuo huono olo oli lähinnä huimausta... sitä riittikin melkein raskauden puoleenväliin saakka.

Nyt odotan toista lasta, viikkoja 8+. Vielä ei huonoa oloa ole tullut, vaikka pientä ällötystä oli viikolla 5+. Toivottavasti tämä raskaus menee helpommin kuin edelinen, alku on ainakin ollut helpompi :)
 

Yhteistyössä