Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

Esikoisesta rv 8+ jotain.. Ja oli vain aamupäivisin ennen lounasta kuvotuksen tunnetta, mikä meni syömällä ohi :) Sitä kesti viikolle 15. Nyt tästä toisesta alko 5+5 ja aamusta iltaan olo on :x Syöminen LIEVENTÄÄ hetkesti, mut kohta se taas palaa :snotty: Ja nyt vasta 7+3 menossa, ja aika kauan pitäs vielä kestää :| Sikäli kyllä erittäin onnellinen olen tästä raskaudesta :heart:
 
B-7
ihan täällä muistelemassa...

Jokos Aubrietta viidettä? Onnea :heart: :heart:

Mulla pieni pahoinvointi on voinut alkaa jo ennen plussaa mutta kunnon pahoinvoinnit vasta siinä viikoilla 6+

:wave: B-7 ja joulukuinen 08
 
B-7 no muistelemassa sentään vaan =) Vaikka mulla on kyllä krooninen vauvakuume! Helppo olis ylipuhua uuteen vauvaan varmaan koska vaan. Sä oot muuttanut nikkiä sitten joulukuisten ketjun? Mä käyn välillä täällä kääntymässä, katsomassa olisiko "tuttuja" =) Vauva oli aluksi niin lyhytuninen etten voinut paljon nettiin kirjoitella, ja sitten olin jo jotenkin "pudonnut" ketjun kyydistä. Meillä Aino oppi juuri kävelemään, puhetta ei vielä tule. Kaikki on ok =)
 
Nyt ! 6+3 :x
Aubrieta ei tollaisia kysellä muuten vaan B) Tuolla elokuisissa on vielä tilaa .. vanhoille joulkuisillekin :LOL:
Meillä ei vielä edes kävellä ... Mutta nyt sentään yritystä nousta polvilleen ja kun kainoloista pidetään kiinni niin seistä ! puhetta .. vauva ! :D

neitim
 

Yhteistyössä