Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

Mä olin 163cm ja 58 kiloa painoin kun aloin odottaa tätä esikoistamme, olen ollut aina todella hoikka vyötäröstäni eli ruumiinrakenteeni on levinnyt alaspäin :D
Kaikki rasva siis persuuksissa ja lantiossa, eli hoikka ylhäältä ja leveä alaspäin.
Myös kohdun paikka merkitsee paljon että miten näkyy ulospäin.
Eli mulla kun on alas ja taakseppäin menevä kohtu jo alunperinkin, joka on lähellä selkärankaa ja syvällä lantiossa (tämä asia muuten periytyy aina äidiltä tyttärelle) niin mulla alkaa vasta nyt (rvk.28) näkyä että ei ole enää mikään kaljamaha :ashamed:
Tyyppi myös viihtyy lantion syvyyksissä eli vieläkin jos tarpeeksi löysät paidat laittaisin niin ei kukaan vieläkään arvaisi että mun pitäisi synnyttää parin kuukauden päästä :LOL:
 
Ekasta alkoi näkymään rv15; siis silloin oli pieni pömppis, jollainen monilla on ilmankin vauvaa, mutta mulla oli aina ennen ollut ihan litteä maha. Toisesta ehkä joskus rv10 alkoi maha kasvaa ja rv 12 oli jo niin selvä vauvamaha, että porukka onnitteli pelkän mahan perusteella.
 
Ekasta alkoi näkymään rv15; siis silloin oli pieni pömppis, jollainen monilla on ilmankin vauvaa, mutta mulla oli aina ennen ollut ihan litteä maha. Toisesta ehkä joskus rv10 alkoi maha kasvaa ja rv 12 oli jo niin selvä vauvamaha, että porukka onnitteli pelkän mahan perusteella.
Turvotusta? Ei se alle viiden sentin "lapsi" ainakaan varmaan siellä sitä mahaa "työnnä" ulospäin ;)

Mulla oli ihan hirveä turvotus alusta asti. Joltain viikolta 9 lähtien turvotti niin paljon, että näytin kun olisin ollut viimesilläni :D
 
Mulla turvotti johonkin viikolle 20 asti, välillä ehdin jo luulla vauvamasuks. Sitten turvotus katos ja kuvista katottuna hyvin pieni masu on näkynyt rv 26. Kunnolla masu on alkanut näkyä joskus rv 30-32-> niin, että myös muutkin huomas sen :D
 
Mulla tuli pieni pömppis näkyviin tästä kolmannesta, kun 13 viikkoa oli täynnä. Anoppi siitä huomautti ja kaveri eilen. Eilen oli siis 13+2. Oon muuten hoikka ja maha ollut litteä.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla jo viime raskaudessa alkoi näkymään heti viikolla 6 ja kuukaudessa kasvoi maha niin että jouduttiin 2 kertaa pukua suurentamaan häihin ;) Nyt on pömpöttänyt jo yli 2 viikkoa ja viikoista muuten ei pahemmin ole tietoa ja pientä vuotoa on ollut, mutta katsotaan miten tässä käy. Valitettavasti kuvaa ei nyt ole, mutta jos saan tälle koneelle laitettua kuvan niin laitan sen tännekin (miehen kone kyseessä)
 
J+
Odotan ensimmäistä, ja olen jo vuosia kärsinyt ns. vauvapömpöstä. Äitini on useasti jopa kysynyt onko pienokainen tulossa kun tuolla lailla pömpöttää. Huono ryhti meikäläisellä :LOL:

Nyt viikkoja 7+2 ja iltaisin hirveä turvotus. Viikolla 6+4 alkoi kyseinen iltaturvotus. Pituutta vaivaiset 163cm joten hyvä jos tuonne viikolle 12 pysyy salassa :LOL:
 

Yhteistyössä