Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

Siis jos on ollut raskaana. Tai siis onko tullut jo heti oviksen jälkeen tai ennen testaamista vai testaamisen jälkeen? Entä voiko olla niin että toisessa raskaudessa on rinnat tosi kipeät ja toisessa ei ollenkaan?
 
Oikeeastaan aivan heti, olivat arat jo ennen kuin virallisesti tiesin olevani raskaana. Olin viikoilla 7-8, ja risteilyllä, joilloin rinnat oli kasvaneet jo niin paljon etten meinannut saada niitä mahtumaan normaalikuppisiin rintsikoihini!!! En tiedä onko näillä mitään yhteyttä, siis aristus ja suuri kasvu, mutta mulla rinnat kasvoi lopulta A kupista DD kokoon!!??
 
Moi!

Mulla kaksi tyttöä. Kummassakaan odotuksessa ei rinnat tullet yhtään kipeiksi. Kuppikoko ei muuttunut kuin vasta vauvan synnyttyä kun maito nousi. Mulla alkuraskauksissa on sit ollut sitä vessassa jouksua ahkeraan ja kauheet alavatsa kivut/vihlonnat.
 
Kun mulla tuli rinnat kipeiksi viime raskaudessa ja silloin meni kyllä kesken. Ja nyt ei ole rinnat yhtään arat. Ravaan kyllä pissalla jatkuvasti. Voiko lapsen sukupuoli vaikuttaa siihen millaisia oireita on?
 
Moi!

Ooon itsekin miettinyt tota sukupuolen vaikutusta oireisiin. Voihan se kyllä varmaan vaikuttaa. Jollain mun ystävillä on ollut kyllä 2 ihan samanlaista raskautta ja kumminkin vauvat olivat eri sukupuolta. Et eipä taida noihin löytyy koskaan faktaa tietoa.Harmi!
 
Millä lailla teillä on tuo arkuus tuntunut? Itselläni menkat ovat myöhässä mutta testasin negan.. Rinnat ovat silti ihan ihmeen arat. Välillä tuntuu kauhea vihlontaa ja haluan nukkua tukevat rintsikat päällä koska peittokin tuntuu välillä satuttavan samoin kuin mahallaan nukkuminen tai vähemmän tukevat bikinit.. Eipä ole aiemmin tällaista ollut.. :ashamed:
 

Yhteistyössä