Missä vaiheessa vaatteet alkaa kiristää?

Ensimmäinen raskaus menossa rv 5. Olen normaali vartaloinen, mutta pidän yleensä aika tiukkoja vaatteita.. On jo kamalan turvonnut olo...

Millä viikolla olette joutuneet alkaa käyttää väljempiä vaatteita tai ostaneet ensimmäiset äitiysvaatteet?
 
Mulla menossa 7. raskaus, mutta vaan 2 synnytystä. Nyt menossa menkoista laskettuna rv 8+6, mutta ultran mukaan 8+4. Farkut vähän kiristää jo vatsasta, nappia pidän auki. Maha näkyy iltaisin jo ihan selvästi, kun turvotus iskee päälle, mutta jotenkin en uskalla äitiysfarkkuihin siirtymään ennen kuin päästään riskirajan rv 12 yli. Kuopuksen raskaudessa masu taisi ihan kunnolla pompsahtaa ulos noin rv 11-12.
 
Esikoisen kanssa äitiysvaatteet oli käytössä jo, kun vauva oli 4-5 kk, mutta kakkosen kanssa oltiin jo n.6kk "ikäsiä" ennen ku tarttin..

Paidat olleet melkein kaikki "omia", niitä vähän huonompia ja löysempiä, muutaman äitiyspaidan/imetyspaidan oon ostanu.
Housuja oli sitten farkut ja mustat housut juhlia varten, mutta myös sellaset lökäpöksyt ja sortsit kesäksi.. (kumpikin synty heinä-elokuun vaihteessa)


Kakkosen jälkeen myin kaikki pois, joten nyt ei oo mitään vaatetta valmiina, joten joutuu varmaa kaupoille ja miettimään et mitä oikeesti tarttee, kesäksi en aio ostaa oikeestaa mitään (jos ei oo pakko!), mutta syksyllä tarttee sitten jo jotain..? Tämä kun syntyy vasta tammikuussa, jos luoja suo!

*edit* selvensin vähän ekaa lausetta..
 
Viimeksi muokattu:
Minä jouduin siirtymään äitiyshousuihin joskus rv 10 tuntumassa. Omat puristi ja ahdisti erityisesti istuessa niin paljon etten jaksanut kärvistellä kun mokomat kerta on keksitty.
Omat paidat meni aika pitkään, joskin töissä käytin löysähköjä paitoja kun en halunnut että siellä asian huomaavat.
 
Nyt jo turvottaa huh huh mut kai tässä on tullut vähän syötyäkin ettei tule paha olo (lähtötilanne 170 cm 61 kg)...Tekee lisäksi koko ajan mieli suolaista mikä turvottaa (käytän vain merisuolaa enkä syö roskaruokaa silti ja yritän käyttää vähän suolaa)...niin ja nyt n rv 5 + jotain (la 18.1.2013 jos laskut menee oikein)
 

Yhteistyössä