Missä viipyvät raskausoireet?

  • Viestiketjun aloittaja Missä oireet?
  • Ensimmäinen viesti
Missä oireet?
Kuukautiset myöhässä kolme päivää ja raskaustestit ovat näyttäneet heikkoa positiivista tulosta. Edellisessä raskaudessa oireet tulivat jo viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.. voiko tämä oireiden puuttumattomuus johtua siitä, että raskaushormoonia on vasta niin vähän? Kuinkakohan kauan pitää odotella, että kropassakin alkaa raskaus tuntumaan?
 
kolmen äiti
Jokainen raskaus oireineen on erilainen. Mulla takana 4 raskautta, joista vain kolmannessa oli oireet ennen testin tekoa. Toinen raskaus oli oireeton ja todennäköisesti tuulimuna (siitä ei saatu varmuutta, vuoto alkoi rv8, olin viikkoa aiemmin käynyt gynellä ).
 
vieras
joo siis jokainen raskaus on tosiaan erilainen. se, että on ennen vaikka oksentanut 24h ei tarkoita että seuraavassa raskaudessa ois sama vastassa.
mulla rv14 ja ei mitään oireita. so what ?
 
ap
No, täytyy toivoa, että kaikki on ok. Ekassa raskaudessa oireet olivat niin vahvoja, että tiesin jo monta päivää ennen kuukautisten alkua jotain tapahtuneen. Silloin testitkin näyttivät kirkkaan punaista viivaa heti alussa. Nyt pitää odotella virtaamatta monta tuntia, jotta testiin ilmestyy edes puolivahva viiva.


 
vierastaja
Minulla oli pieniä oireita vain keskimmäisessä raskaudessa (poika) ja kaksi raskautta meni oireitta (tytöt). Viimeisessä en saanut kertaakaan vahvaa viivaa testiin, vaikka tein niitä useita:)
 
kaarnavene
Mulla alkoi n. viikolla 8 vasta. Sitten olikin pahoinvointia paljon. Joakinen raskaus on erilainen.
Mulla oli esikooisesta ihan kamalat oksentelut sairaalan tippaan asti ja toksta ei paljoakaan.
Onnellista odotusta sinulle!
 
ap
Mullakin pahoinvointi ekassa raskaudessa alkoi melko myöhään, mutta rintojen turvotus ja kova pissaamistarve öisin alkoivat jo hyvissä ajoin ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa. Nyt kumpaakaan noista ei ole. Vähän kyllä ihmetyttää. Eikös noi kuitenkin ole aika yleisiä merkkejä raskauden alussa?
 

Yhteistyössä