Missähän se paljon puhuttu ikäkriisi viipyy?

Aino*
En minä tiä varmaksi sanoo pitääkö ne ikäkriisit niin paikkansa, ehkä se on enemmän sitä (kun tulee tietty luku mittariin) niin huomaa mitä oon jääny tekemättä jne....ja niitä sitten harmittelee (=lue, tulee villi päälle, ostetaan moottoripyörää sun muuta):D
mulle tulee ens viikolla 30 täyteen ja mie oon ainaki näkevinäni hymyruttuja :D mutta ei kai mulla sen kummempia kriisejä ole...
 
FreezeCat harmailee
Mä en voi sanoa kumpuroivani noihin numeroihin, kun mä en ikävuosiani juurikaan edes ajattele - jokaikiseen paperiinkin, mihin kysytään mun ikää, niin kyllä mä joudun miettimään ja jopa laskemaankin... Mutta mun kohdalla on kyllä pitänyt paikkaansa se, että siinä pyöreitten hujakoilla, hyvissä ajoin, on tullut semmoista itsetutkiskelun paikkaa, kartoitusta elämässäni, että missä menen juuri nyt; mitä on tapahtunut ja mitä kenties edessä. Semmosta välitiliselvitystä.

Ja oireilen ja "oireilen"...ehken tässä on jotain pientä kipuilua havaittavissa mutta ei todellakaan sellaista mistä nyt en röhönaurulla ylitse pääsisi :).
 
En minä tiä varmaksi sanoo pitääkö ne ikäkriisit niin paikkansa, ehkä se on enemmän sitä (kun tulee tietty luku mittariin) niin huomaa mitä oon jääny tekemättä jne....ja niitä sitten harmittelee (=lue, tulee villi päälle, ostetaan moottoripyörää sun muuta):D
mulle tulee ens viikolla 30 täyteen ja mie oon ainaki näkevinäni hymyruttuja :D mutta ei kai mulla sen kummempia kriisejä ole...
Hirvittää jo ajatella et mitä sitä sit ikinä keksii sille listalle et mitä ei ole tehnyt jo... (on kai niitäkin, mut jotenkaan en näe itseäni benji-tornissa :D )

Mä oon lakannut laskemasta ruttuja, näkyypähän eletty elämä kauas :LOL:
 
"vieras"
Älä toivo ikäkriisiä...siis kai toi oli huumorilla toi sun viesti, ei kai noi kriisit kello kourassa tule, mut aika moni silti keski-ikää lähestyessään alkaa pohtia mennyttä ja tulevaa elämää ja sitä kai se ikäkriisi on. Itse syvälliset pohdiskelut ja elämänmuutokset läpikäyneenä - ikäkriisi vai mikä, mut tällainen vaihe tuli.
 
Mä en voi sanoa kumpuroivani noihin numeroihin, kun mä en ikävuosiani juurikaan edes ajattele - jokaikiseen paperiinkin, mihin kysytään mun ikää, niin kyllä mä joudun miettimään ja jopa laskemaankin... Mutta mun kohdalla on kyllä pitänyt paikkaansa se, että siinä pyöreitten hujakoilla, hyvissä ajoin, on tullut semmoista itsetutkiskelun paikkaa, kartoitusta elämässäni, että missä menen juuri nyt; mitä on tapahtunut ja mitä kenties edessä. Semmosta välitiliselvitystä.

Ja oireilen ja "oireilen"...ehken tässä on jotain pientä kipuilua havaittavissa mutta ei todellakaan sellaista mistä nyt en röhönaurulla ylitse pääsisi :).
Jonkunlainen pysähdys varmaan on ihan paikallaan välillä, tulee nestopit sit vuosien mukaan tai muuten.
Mä olen tänään naureskellut sille et mulla soi luuri vähän väliä "No onko isot bileet, miltä tuntuu olla seuraavalla kymmenyksellä" jne ja mua ei ole asia mitenkään mietityttänyt.
 
Aino*
Hirvittää jo ajatella et mitä sitä sit ikinä keksii sille listalle et mitä ei ole tehnyt jo... (on kai niitäkin, mut jotenkaan en näe itseäni benji-tornissa :D )

Mä oon lakannut laskemasta ruttuja, näkyypähän eletty elämä kauas :LOL:
mulla on paljonki tekemättä ja kokematta mutta tulevaisuus näyttää erittäin hyvältä ja onnelliselta, kunhan saan muutaman asian elämässäni järjestykseen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Mulla ei ole tullut varsinaista ikäkriisiä. No, ehkä sillon koin pientä alemmuudentunnetta kun tämä nykyinen hallitus astui valtaan ja tajusin että ministerit rupee oleen mun ikäluokkkaa :O Sekin ohittui muutamassa minuutissa kun mies puhui mulle järkeä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
[QUOTE="vieras";26665628]Älä toivo ikäkriisiä...siis kai toi oli huumorilla toi sun viesti, ei kai noi kriisit kello kourassa tule, mut aika moni silti keski-ikää lähestyessään alkaa pohtia mennyttä ja tulevaa elämää ja sitä kai se ikäkriisi on. Itse syvälliset pohdiskelut ja elämänmuutokset läpikäyneenä - ikäkriisi vai mikä, mut tällainen vaihe tuli.[/QUOTE]

Tää oli tämmönen kieli poskessa -juttu.

Pienet välitilinpäätökset on varmasti jokaisella paikallaan, mut usein kuulee näistä se iik kamalaa, vanhenen -version.
 
FreezeCat harmaana
Jonkunlainen pysähdys varmaan on ihan paikallaan välillä, tulee nestopit sit vuosien mukaan tai muuten.
Mä olen tänään naureskellut sille et mulla soi luuri vähän väliä "No onko isot bileet, miltä tuntuu olla seuraavalla kymmenyksellä" jne ja mua ei ole asia mitenkään mietityttänyt.
Sulla on sitten elämä hanskassa niin sanotusti, tasapainossa, eikä siihen silloin mitään ylimääräisiä tulekaan, miettimisiä tai kipuiluja. Ja kun ne numerot on vaan niitä numeroita, ei mitään muuta. Tärkeämpää mun mielestä on se, mimmosena tuntee itsensä ihmisenä ja on sinut sen habituksensa kanssa.

Isosti onnea pyöreän luvun saavuttamisesta :) :flower:!
 
Sulla on sitten elämä hanskassa niin sanotusti, tasapainossa, eikä siihen silloin mitään ylimääräisiä tulekaan, miettimisiä tai kipuiluja. Ja kun ne numerot on vaan niitä numeroita, ei mitään muuta. Tärkeämpää mun mielestä on se, mimmosena tuntee itsensä ihmisenä ja on sinut sen habituksensa kanssa.

Isosti onnea pyöreän luvun saavuttamisesta :) :flower:!
Täytyypi olla vankasti samaa mieltä.

Kiitos onnitteluista.
 

Yhteistyössä