Mistä äitiysvaatteita Tampereella?

Heippa,

otsikossapa se kysymys jo tulikin. Olen siis lähipäivinä menossa Tampereelle, ja haluaisin vähän katsastaa siellä äitiysvaatevalikoimaa. Yritin googlailla alan liikkeitä, mutta aika heikolla tuloksella. Voisitteko siis tietäväisemmät vinkata, mitä sieltä löytyy? Kai nyt Tampereen kokoisessa kaupungissa sentään jotain tarjontaa luulisi olevan... :)
 
moro,

Käy koskikeskuksessa tsekkaamassa polarn o pyret, siellä on pieni valikoima äitiysvaatteita mutta ovat tosi kivoja ja hyvistä materiaaleista. Sitten myös h&m on semmonen josta löytyy laaja valikoima ihan varmasti, kannattaa käydä siä isommassa liikkeessä joka on siinä hämeenkadulla hämeensillan itäpuolella clas ohlsonin vieressä. Tavarataloissa kuten sokoksella ja stockalla on lähinnä äitiys t-paitoja, mutta ehkäpä kantsii käydä kurkkaamassa.
 
Kiitos! Tiedätkö löytyykö mistään Mamaliciousin vaatteita? Jossain luki, että Stockalla olis ollut pieni valikoima niitä vauvanvaatteiden yhteydessä, mutta mahtaako olla enää paikkaansapitävää tietoa..?
 
juu, keväällä muistaakseni ostin stockalta mamaliciousin t-paidan sieltä vauvanvaatteiden yhteydestä. Lastenvaateosasto on tosin sen jälkeen muuttanut kolmoskerrokseen sinne ravintolan lähelle missä ennen oli urheilukamat niin että en osaa sanoo onko siellä nykyään äitiysvaatteita ollenkaan. Saattavat olla myös naistenvaateosastolla, kantsii kysyä myyjältä! Joka tapauksessa siellä pitäs jonkunlainen pikku valikoima äitiys- ja imetysvaatteita olla.

lykkyä tykö!
 
Hei!
Itsekin olen vaatteita etsinyt ja todennut, että valikoima isomissa liikkeissä on aika pieni (mm. Stockka, siellä oli 1-2 rekkiä äitiysvaatteita. Itse en niitä löytänyt, vaan piti pyytää naistenosaston myyjältä apua tuotteiden löytämiseen). H&M:llä on Ideaparkissa jotain sellaista, mitä ei taas Hämeenkadulla näy ja päinvastoin.

Tässä muutamia erikoisliikkeitä:

Bella Bambina Tampere - Lastenvaatteet,

Äitiyskauppa Pepino | Äitiysvaatteita, lastenvaatteita ja lastentarvikkeita netistä.

Lastentarvike Baby Style Oy.
 
Tampereella shoppailuja tehneenä voin kertoa, että Pop:in liike Koskikeskuksesta on muuttanut Ideaparkiin eli sieltä ei enää löydy. Stockalla on tosiaan jonkin verran vaatetta ja löytyivät viimeksi 2.krs naisten alusvaateosaston päästä (en tiedä onko vakituinen paikka, kun hullut päivät alkaa ens viikolla niin tavara pyörii talossa eri paikoissa). H&M:lla on siellä isommassa liikkeessa, joka on lähempänä stockaa. Sieltä löytyy pohjakerroksesta vauvanvaatteiden läheltä (voi toki olla vaihtunut, mutta ainakin vielä viikko sitten oli). Pepinoa suosittelen, mutta se siis löytyy Pirkkalasta ja huom aukioloaika on vain klo 16 asti. BabyStyle Kalevassa on myös hyvä paikka katsastaa. Sokokselta en ole vaatetta löytänyt..

Niin ja stockalla siis ainakin on tuota mamalicious mallistoa tarjolla.
 
Kävin Tampereella joo, ja täytyy sanoa että keskustan äitiysvaatetarjonta oli kyllä melkoinen pettymys. Mulla oli aika vähän aikaa eikä mahdollisuuksia liikkua noihin keskustan ulkopuolella oleviin liikkeisiin. Ainoat mitä siis löysin, oli ne Stockan muutama rekillinen sekä H&M:n valikoima. Ja kotikaupungin pienestä Hennesistäkin bongasin eilen paljon paremman ja kattavamman valikoiman!!

Mulla ei vielä tuo masu näy yhtään, joten on vielä varhaista ostaa mitään enkä sitten ostanutkaan (ajatus oli siis lähinnä kartoittaa tarjonta, kun Tampereella tulee aika säännöllisesti käytyä kuitenkin). Täytyy tehdä vähän myöhemmin eri reissu varta vasten ainakin tuonne Pepinoon. Olisin jotenkin luullut, että Tampereen kokoisessa kaupungissa jo olisi vähän enemmän tarjontaa, mutta näköjään ei. Ehkä täytyy siirtyä vähän tiiviimmin katselemaan nettikauppojen tarjontaa. Jos jollakulla on hyviä nettikauppoja tiedossa, niin otan vinkkejä vastaan!!
 

Yhteistyössä