Mistä bloggaajille rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja opiskelijaäitiä ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti
tiiasays
samaa miettinyt mm kultakerttuli ja ipanamaista blogien kohdalla. toisella mies käy töissä ja neiti shoppailee minkä ehtii ja toisella molemmat kotona + odottelee lasta et milläköhän heki elää.
Oletko kenties kateellinen, vai miksi puhut tuollaseen sävyyn ? Jostain se on kuule aina tingittävä, jos haluaa jotain.

Ps. meille ei ole ainakaan tulossa kolmatta lasta.
 
"vieras"
tunnen tuon "karriboo" bloggaajan, tai siis se on mun kaverin kaveri. Sen miehellä on ilmeisesti ihan hyvät tulot kun ne asuu Etu-töölössä tai Kampissa, en tiedä kumpaa se on, ihan törkeän kalliissa asunnossa. Ja toi Karriboo-Heini on ainakin 22v.
Epäreilua että toiset elää miestensä rahoilla ja toiset sitten joutuu maksamaan kaiken ihanomasta pussista.
 
tiiasays
[QUOTE="vieras";28952799]tunnen tuon "karriboo" bloggaajan, tai siis se on mun kaverin kaveri. Sen miehellä on ilmeisesti ihan hyvät tulot kun ne asuu Etu-töölössä tai Kampissa, en tiedä kumpaa se on, ihan törkeän kalliissa asunnossa. Ja toi Karriboo-Heini on ainakin 22v.
Epäreilua että toiset elää miestensä rahoilla ja toiset sitten joutuu maksamaan kaiken ihanomasta pussista.[/QUOTE]

Epäreilua, täh?
Eiköhän se aikalailla ajanmittaan suhteessa ns. "sovita", kun ollaan esim. äitiysvapaalla, tai kotihoidontuella, että siinä nyt yleensä useimmiten nuorilla äideillä (myös vanhemmillakin) käy niin, että jos mies on töissä, niin on ne isommat tulot, niin siinä tilanteessa se isä, joka tienaa sitä rahaa enemmän, myös maksaakin enemmän.
Aika itsestään selvä asia, kun parisuhteessa ollaan tai naimisissa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28952799]tunnen tuon "karriboo" bloggaajan, tai siis se on mun kaverin kaveri. Sen miehellä on ilmeisesti ihan hyvät tulot kun ne asuu Etu-töölössä tai Kampissa, en tiedä kumpaa se on, ihan törkeän kalliissa asunnossa. Ja toi Karriboo-Heini on ainakin 22v.
Epäreilua että toiset elää miestensä rahoilla ja toiset sitten joutuu maksamaan kaiken ihanomasta pussista.[/QUOTE]
Epäreilua? Jokainen valitsee puolisonsa itse ja jos sinä olet valinnut sellaisen, joka perheellisenäkin haluaa pitää omat rahat, niin voi voi. Olisit valinnut sellaisen, jolla perheellisenä on yhteiset rahat.
 

Yhteistyössä