Mistä edulliset paperikuvat?

  • Viestiketjun aloittaja vink vink
  • Ensimmäinen viesti
kuvaaja
Mun pitäs teettää kuvat parin vuoden ajalta. Hirvee homma vaan eka valita ne mitä teettää kun kuvia on tuhansia...pari joulua, parit synttärit, kolme etelänmatkaa, kesäreissut, harrastuskuvat ja muuten vaan poseeratut...huoh!!!
Mutta siis onko jokin halvempi kuin ifolor? Sitä alea minäkin ajattelin jäädä kyttäämään jahka saan seulottua teetettävät..
 
Mä oon tilannu ifolorilta kuvat viimeisen puolen vuoden ajan tuolla alehinnalla (0,09€), eli taitaapi olla aikan jatkuva "alennus". Normihinta näyttäisi olevan 0,19€/kpl.

Editedit! Nyt ei näköjään ollutkaan tarjousta! Tilasinpa sitten hyvään aikaan, kun sunnuntaina tuo tarjous vielä oli. Outoa, tosiaan viimeisen puolivuotta, kun olen kuvia lähes kuukausittain tilannut, on aina ollut tuo ale :D
 
Viimeksi muokattu:
onpa kumma
Mä oon tilannu ifolorilta kuvat viimeisen puolen vuoden ajan tuolla alehinnalla (0,09€), eli taitaapi olla aikan jatkuva "alennus". Normihinta näyttäisi olevan 0,19€/kpl.

Editedit! Nyt ei näköjään ollutkaan tarjousta! Tilasinpa sitten hyvään aikaan, kun sunnuntaina tuo tarjous vielä oli. Outoa, tosiaan viimeisen puolivuotta, kun olen kuvia lähes kuukausittain tilannut, on aina ollut tuo ale :D
Oho, minä katsoin viikko tai pari sitten eikä muuten silloin ollut Ifolorilla tarjousta! Jäin nimenomaan odottelemaan, että milloin tulis, mut toi viime sunnuntainen meni sitten ohi?
 
pihalla
tiistaihin asti oli tarjous! tilatkaa uutiskirje niin saatte aina sähköpostiin tiedon koska on tarjous :) sitten vaan pikkuhiljaa tilailemaan kuvia, en ite lähtis parin vuoden kuvia teettämään kerralla, eihän niitä jaksa kuitenkaan kerralla laittaa albumiin :D

Onko kellään muuten hajua minkälaista jälkeä saa jos hankkisi kotiin printterin(?) ja tulostais itse? Onko sellaisia valokuvaprinttereitä? :D
 

Yhteistyössä