Mistä hyvä välihaalari

Etsiskelen 74 tai 80 senttistä haalaria, joka kävisi vaunussa nukkuessa. Saisi siis olla pinnaltaan mielellään pehmeä eikä kova/kahiseva. Lisäksi haluaisin, että hihansuut ja puntit olisi "käännettävät" eli sellaiset, missä ei välttis tarvitse erikseen tumppuja tai töppösiä vaan käpälät ovat siellä haalarin sisällä. Oletteko törmänneet tällaisiin, mistä löytyisi?
 
eikös prismassa ole ciraf merkkisiä juuri tuollaisia vauvahaalareita.en ole varma saako raajaosat pussiksi mutta hyvin käy vaunuun, tosin kyllä talvella tarvii silti tunput tai jotain sinne ainakin minun mielestä.itsellä saman asian ajaa äp-pakkauksen puku.ihanan oehmeä vaunuihin
 
Samaa olen itsekin etsinyt, mutta näyttää siltä että näissä haalareissa koot ovat 68 cm ja sitä pienemmille. Äitiyspakkauksen haalarikin on meillä jäämässä jo pieneksi pitkäselkäiselle 69cm pitkälle pojallemme. Ostin siis Reiman fleecehaalarin kokoa 74 cm (reilu koko), joka mielestäni suht lämmin, kun laittaa vauvan makuupussin sisälle, menee tämän talven välipukuna ja kätevä myös pitemmillä automatkoilla, jolloin toppahaalari olisi liian kuuma.
 
Aku
Meillä on tytöllä P.O.P:n fleecehaalari jossa on se windstopper vuori ja käännettävät hihat/lahkeet.On ihan älyttömän lämmin ja oon tykänny kovasti.Tosin aika arvokkaitahan noi P.O.P:n vaatteet on.Meille isovanhemmat osti eli tarkkaa hintaa en tiedä mutta jotain 60 e:n luokkaa.Meillä haalari on kokoa 74 (viime keväänä ostettu) mutta menee edelleen vaikka muutenn käytetään 80/86cm vaatteita.
 
esim reima tekee pariakin sorttia fleecehaalareita, ja marketeissa, h&mllä, lindexissa, kapphallista on myynnissä topattuja fleecehaalareita jotka ainakin meillä ovat tässä tarkoituksessa käytössä. olipas pitkä lause :D
menee ihan ajatus sekaisin kun ukkostaa o_O
tuollasella fleecepuvulla myös käydää eism kaupungilla ja kaupassa, mutta maassa möyrimiseen se ei ole kun ei pidä vettä ja pitäis aina pestä puhtaaksi pesukoneessa..
 
Hei.

Meillä on myös PO.P:n fleecehaalari ja oon ollu enenmmän kuin tyytyväinen ja täysin hintansa väärtti!! hinta oli 50e ja meillä myös kokoa 74 ja tyttö nyt käyttää 68 vaatteita pääasiassa.
On vielä reilu, mutta saa ollakin että menee myös ensi kevään. On niin lämpimän oloinen ettei oo tarvinnu ainakaan vielä makuupussia edes käyttää ja näillä etelän keleillä voipi olla etten käytäkään vaunuissa makuupussia kun tyttö on muutenkin kuumaverinen.

Tässä suora linkki:

http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3964

Suosittelen kyllä lämpimästi!

Muutenkin olen täysin hurahtanut PO.P:n vaatteisiin, vaikka ovat hintavia niin todella kulutusta kestäviä ja nättejä =)

ps. jos paikkakunnallasi ei ole po.p:n liikettä he kyllä lähettävät postiennakolla kotiin. Meilläkään ei ole liikettä täällä mutta tilailen tuoteita kokkolan ja helsingin liikkeistä =))
 

Yhteistyössä