Mistä hyvät kylpytakit

Missä myydään kivan näköisiä ja laadukkaita kylpytakkeja miehille ja naisille? Ei tarvii saada molempia samasta paikasta eikä varsinaista hintarajotustakaan ole. Vaatimuksia on sen verran laadukkuuden lisäks, että täytyy olla aika paksut ja nilkkapituset. Kaikki mun näkemät on joko lyhempää mallia tai laadultaan keskinkertasia. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Jyskissä on monenlaisia ja ne vähän arvokkaammat on laadukkaita. Pituutta en nyt muista et oliko nilkkaan asti vai miten..
En o koskaan luottanu Jyskin tuotteiden laatuun, vaikka kyllähän sieltä käyttökelpostakin löytyy... Täytyypä tsekata oisko ne vaihtoehto. Kiitos vinkistä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Eiks nilkkapituus riipu pituudesta :)

Mulla on marimekon ja se ei ole ihan nilkkapituinen, mutta laatu on hyvä. Benettonilla on ainakin värikkäitä.
Riippuuhan se toki pituudestakin. Mut pointti oli siis siinä, että täytyy olla pitkää mallia eikä sellanen selkeesti sääreen/polveen asti yltävä. Lahjaks on menossa ja kyseiset henkilöt on ihan normaalimittasia, joten heille sopivat koot pitkänmallisissa on suunnilleen nilkkaan asti. :)

Marimekkoa kohtaan mulla on ennakkoluuloja... Maksaako niissä se merkki vai onko oikeesti hintansa arvosia? Minkä näkösiä löytyy, onko netissä nähtävillä? Taidankon googlata ja kurkata samalla olisko Benettonin valikoima netissä. Kiitos vinkeistä! :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Entäpä Ristomatti Ratian kylpytakit? Niitä saa esim Prismasta ja on olemassa kylpytossujakin. Ne on musta laadukkaat takit.
Näistä mä oon kuullu huonoo palautetta... Oisko sitte ollu vaan jotain heikompia yksilöitä. Onko sulla ollu kauan ja miten ahkerassa käytössä?
 
tarkan miehen vaimo
Mun mies oli jenkkireissuilla tottunut hotellien sikamuhkeisiin kylpytakkeihin ja aikanaan siis yritin hänellekin jotain oikein muhkeaa löytää kotiin. Marimekko oli mun mielestä silloin muhkein vaihtoehto mitä oli, ja kyllä se on juuri ja juuri miehellekin kelvannut.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Entäpä Ristomatti Ratian kylpytakit? Niitä saa esim Prismasta ja on olemassa kylpytossujakin. Ne on musta laadukkaat takit.
Näistä mä oon kuullu huonoo palautetta... Oisko sitte ollu vaan jotain heikompia yksilöitä. Onko sulla ollu kauan ja miten ahkerassa käytössä?
Sain joululahjaksi kolme vuotta sitten mutta en ole ollut mikään kauhean ahkera sen käyttäjä, suihkun jälkeen pidän sitä jonkun aikaa. Mun käytöllä se on ollut ihan hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tarkan miehen vaimo:
Mun mies oli jenkkireissuilla tottunut hotellien sikamuhkeisiin kylpytakkeihin ja aikanaan siis yritin hänellekin jotain oikein muhkeaa löytää kotiin. Marimekko oli mun mielestä silloin muhkein vaihtoehto mitä oli, ja kyllä se on juuri ja juuri miehellekin kelvannut.
Mäkin valitsin Marimekon aikoinani juuri sen takia, että se oli paksu ja muhkea sekä kohtuu pitkä. Mulle kuitenkaan se ei ole nilkkapituinen, sääressä mennään.

Mä ostin omani alesta, joten hinta ei ollut mikään kamala. Täällä ne ovat 105e, mutta siellä on kalliimmat hinnat minusta kuin normisti http://www.finnishdesignshop.com/kylpyhuone-kylpytakit-c-497_533.html?language=fi&country=72

http://www.marimekko.fi/FI/sisustus/kylpyhuone/ilta/ilta_kylpytakki.htm

Mulla on kyllä vanhempi ja se on yksivärinen. Käytetty jo yli 5 vuotta ja oikein hyvä vielä.
 
Harmi, kun Benettonin kylpytakkien värejä ei nähny noilta sivuilta tai ainakaan en löytäny. Muutenki on huonosti netissä nähtävillä eikä pituutta kerrota... Vaikee kuvastakaan hahmottaa, jos ei o mallin päällä. No, kaupunkiin oon kyl menossa viimestään ens viikolla, joten kattelenpa siellä sitten... Pääsee hypistelemäänki :D Kiitos vinkeistä! :flower: Lisääkin saa laittaa. :)
 

Yhteistyössä