Mistä ihmeestä mä löydän välikausipuvun lapselle?!

Siis nyt vasta täällä päin alkaa välikausipukukelit eikä mistään enää niitä löydy!! :eek:
Olen kolunnu Prisman, Carlsonin, Sokoksen ja Anttilan ja jäljellä oli enää muutama hajakoko, ei tietenkään sitä meille sopivaa. :headwall: Miten ne näin aikasin on kaupoista loppu? Reimateccejä oli jossain mut ne on liian kalliita...
Tuntuu että kaikki kausituotteet myydään loppuun vuosi-vuodelta aiemmin, kun viime vuonna tähän aikaan Prismassa oli varmaan kymmenen erilaista pukua vielä myynnissä... Nyt oli yhtä ainoaa ei-minkään-merkkistä pukua joka vaikutti huonolta.

Marraskuun alkuun mennessä on varmaan kaikki jouluun liittyväkin myyty jo loppuun tätä menoa. :headwall:
 
Non compos mentis
Helsingissä Malmilla oli eilen Cittarissa runsaasti pukuja ja vielä alennuksessa. Sama pari päivää aiemmin Forumin JesperJuniorissa. Että ainakin täällä suunnalla on vielä saatavilla.
 
moniin kauppoihin ei edes tule syksyllä uusia välikausivaatteita. Syksyllä tulee toppakamppeet jo myyntiin heti elo-syyskuun paikkeilla.

Eli välikausi vaatteet tulee keväällä myyntiin ja myyvät sitten syksyllä niitä mitä keväältä jäi jäljelle.
 
A shadieeyah
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?orderBy=1&catalogId=1444&storeId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424&pageId=4

löytyy kidsin,reimatecin tai lassien välikausi vaatteita
 
Kuopiossa siis asun joten hirveesti ei oo enää vaihtoehtoja mistä etsiä. :/ Cittarit pitäis vielä päästä kollaamaan.

Siis onhan se ihan perseestä jos niitä pukuja tulee vaan keväällä, eikä syksyllä edes mitään täydennyksiä niihin malleihin?! :eek: Syksy on "välikausi" siinä missä kevätkin, kyllä sillonkin pitäs jotain valikoimaa löytyä! Meillä meni vielä viime kevään just ja just edellinen puku mutta nyt olis pakko saada uusi, en nähnyt järkeä ostaa uutta pukua jo keväällä...
Ja joku ehdotti net anttilaa, sielläkään ei ollut.
 
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=406835&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

Oiskohan tällanen ihan surkee? Pitäis olla vedenpitävä puku mielellään... Lassietec olis ihan paras vaihtoehto mutta mistähän löydän
 
A shadieeyah
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=412065&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

entäs tää vai pitääkö olla haalari
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Kuopiossa siis asun joten hirveesti ei oo enää vaihtoehtoja mistä etsiä. :/ Cittarit pitäis vielä päästä kollaamaan.

Siis onhan se ihan perseestä jos niitä pukuja tulee vaan keväällä, eikä syksyllä edes mitään täydennyksiä niihin malleihin?! :eek: Syksy on "välikausi" siinä missä kevätkin, kyllä sillonkin pitäs jotain valikoimaa löytyä! Meillä meni vielä viime kevään just ja just edellinen puku mutta nyt olis pakko saada uusi, en nähnyt järkeä ostaa uutta pukua jo keväällä...
Ja joku ehdotti net anttilaa, sielläkään ei ollut.
Niin on, mutta kun ne tekee syksyksi talvikamppeet, ei ole läheskään kaikilla merkeillä "aikaa" laittaa myös välikausivaatteita tuotantoon.
Reimalta tuli pari välikausihaalaria tälle syksylle ainakin "meidän" kauppaan.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
jesper&juniorista löydät varmasti just ostin eilen:)ja bobosta
Näitä ei valitettavasti kuopiossa ole.

Mut ap kyl mie uskon et cittarissa ehkä saattais olla..about viikko sitten oli jotakin pukuja hirveesti ellei ne sitten ollu toppiksia
 
"Meidän" Stockmannilla oli alennettuun hintaan Reiman (ei tec) välikausihaalareita. 34 euroa ja risat. Semmoisen ostin pojalle, ja voin ostaa jollekulle toisellekin & postittaa jos on tarvis...? =)

Muualla oon nähnyt pääasiassa vain talvipukuja myynnissä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
"Meidän" Stockmannilla oli alennettuun hintaan Reiman (ei tec) välikausihaalareita. 34 euroa ja risat. Semmoisen ostin pojalle, ja voin ostaa jollekulle toisellekin & postittaa jos on tarvis...? =)

Muualla oon nähnyt pääasiassa vain talvipukuja myynnissä :/
Osta vaan jos en mistään löydä :D Paljonkohan tulis postikuluja päälle?

Mitäs eri nettikauppoja on joista voi tilata esim. Remua? Joskus oon joillain sivuilla käynyt mut nyt en googlettamalla löydä. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
"Meidän" Stockmannilla oli alennettuun hintaan Reiman (ei tec) välikausihaalareita. 34 euroa ja risat. Semmoisen ostin pojalle, ja voin ostaa jollekulle toisellekin & postittaa jos on tarvis...? =)

Muualla oon nähnyt pääasiassa vain talvipukuja myynnissä :/
Osta vaan jos en mistään löydä :D Paljonkohan tulis postikuluja päälle?

Mitäs eri nettikauppoja on joista voi tilata esim. Remua? Joskus oon joillain sivuilla käynyt mut nyt en googlettamalla löydä. :|
Luulisin postikulujen olevan jotain 7-8 euron luokkaa.
Nettikaupoista mie en tiiä mittää...
Minkä kokoista haalaria kaipaat ja tytölle/pojalle? Oon tänään menossa keskustaan ja voisin toisella silmällä katsella...jos löydät jostain muualta niin nou hätä, kyllä nuo Huutiksessa kaupaksi menee kuitenkin :)
 

Yhteistyössä