Mistä johtuu, että pyöreät naiset on parhaita sängyssä ?

  • Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen 172cm pitkä ja olen painanut alimmillaan 52kg, ylimmillään 97kg. Nyt olen vuosia pysytellyt aika tarkalleen noiden kahden kultaisella keskitiellä ja olen ihsn tyytyväinen itseeni vaikka taulukoiden mukaan jokunen kilo saisi lähteä vielä. Taululot saa mun puolestani imeä sykkivää.

Toki voi olla että kun ikää tulee myös ulkonäkökeskeisyys vähenee
 
vierailija
En ole laiha olen pullukka mutta miehet tykkää pulleista naisista minulla on aika pullea perse miehet puristelee sitä sitä on hyvä heilutella
Luuletko näillä kehuillasi löytäväsi tältä keskustelupalstalta miehen pursitelemaan itseäsi?
Ne muutamat täällä kirjoittelevat miehet ovat hieman kiinteämmän lihan perässä, jos eivät ole suhteessa. Tietenkin on muutama joille suhde ei ole este.
 
Luuletko näillä kehuillasi löytäväsi tältä keskustelupalstalta miehen pursitelemaan itseäsi?
Ne muutamat täällä kirjoittelevat miehet ovat hieman kiinteämmän lihan perässä, jos eivät ole suhteessa. Tietenkin on muutama joille suhde ei ole este.
En kirjoita sen takia että haen täältä miestä saan niitä muutenkin mutta vastasin kysymykseen jos vihaat pulleita naisia niin se on sinun murheesi hei sun heiluvilles
 

Yhteistyössä