Mistä johtuu, että täällä haukutaa ihmisiä jatkuvasti?

Luen tätä palstaa aina silloin tällöin ja olen kiinnittänyt huomiota siihen, et jotkut vastaa tosi ilkeästi toisille. Haukutaan aloittajat ihan lyttyyn. Kaikkien muiden mielipide on täysin väärä ja aloittaja tai joku muu ketjuun kirjoittanut on täysi idiootti. Monet kirjoittaa näitä mielipiteitään ihan mustata. Onko kotiäidit niin tylsistyneitä, et saavat päiväänsä piristystä haukkumalla vieraita ihmisiä vai mistä oikeen on kysymys? Välillä tulee oikeen paha mieli joidenkin puolesta, kun lukee mitä vastauksia on jonkun kysymyksiin annettu. :ashamed:
 
Saman huomannut aina tällä palstalla ja tullut tulokseen että keskenkasvuisia aikuisia on osa palstalla. Ja kenties osa myös katkeroituneita ilmeisesti juuri niistä asioista joita alkaa haukkumaan. Liian tosissaan ei kannata haukkuja koskaan täällä ottaa, sillä niiden haukkujien häpeähän se on kun itsensä munaavat täällä, eikä ketjun aloittajan =)
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Vaikeeta sanoa, itekkin joskus ihmetelly samaa. Mä luulen, et suurin osa näistä pahimmista rääväsuista onkin oikeesti kilttejä hissukoita ja yrittävät päteä ja pomottaa edes jossain.. :snotty:
Peesaan!
 
Minä oon miettinyt ihan samaa, tosin myönnettäköön että tulee joskus itsekin vähän kärkkäitä mielipiteitä esitettyä mutta eikös tämän palstan tarkoitus olisi antaa vertaistukea??! Näin ei kyllä usein taida tapahtua! Joskus tulee sellainen olo, että kaikki tulee tänne vaan purkamaan pahaa oloa vittuilemalla muille ihan ilman aihetta. Joidenkin on vaikea hyväksyä että asioista voi olla eri mieltä. Ihmetyttää kyllä usein, kun joillakin ei ole tarkoitus kuin mollata, olipahan asia mikä hyväänsä. Itse en kyllä osaa loukkaantua mistään mitä joku täällä sanoo, toisinaan kyllä suurestikin huvittaa se ainainen pään aukominen joidenkin kohdalla.
 
Minä saatan itsekin sanoa näpäkästi ja kovasti oman mielipiteeni eikä siinä ole mitään pahaa. On vaan rikkaus olla eri mieltä, mutta raja menee mulla ainakin juuri siinä haukkumisessa. Olen muutenkin räväkkä ja periksiantamaton persoona ihan täällä kotielämässäkin niin miksi olisin jotain muuta sitten täällä? Eli minä sanon ehkä kovastikin mutten halua haukkua.
 
Samaa olen ihmetellyt myös. Tuntuu että tasa-arvoinen mielipiteen vaihto on kokonaan hukassa. Sitten ihmetellään että mistäköhän johtuu että lapset kasvaa nyky-yhteiskunnassa ihan vinoon? Samaan hengenvetoon haukutaan ja sätitään jopa nimitellään ihan avoimesti toisia kirjoittajia.

Ihmeellistä.... teki niin tai näin tai oli mitä mieltä vaan niin aina joku saa kimmokkeen siitä haukkua ja nimitellä.
 
PahaSilmä
Mä haukun välillä. Täällä vaan hämärtyy välillä se, että nimimerkin takana on oikea ihminen. Usein käsitän tosi väärin myöskin, kun en voi nähdä ilmeitä ja äänenpainoja. Ne kun merkittävä osa viestintää.
 
päätön ratsumies
juu, on muutamalta pikkurouvalta päässy unohtuun että täällä on mielipiteen vapaus .
on myös vapaus kirjoittaa mille palstalle haluaa, riippumatta sukupuolesta :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eiköhän se ihan tylsistymistä ole. Ja nettiin kirjoittaessa tulee usein kirjoitettua vähän puolivalmiita pohdintoja.

Mä haukun välillä. Täällä vaan hämärtyy välillä se, että nimimerkin takana on oikea ihminen. Usein käsitän tosi väärin myöskin, kun en voi nähdä ilmeitä ja äänenpainoja. Ne kun merkittävä osa viestintää.
Olen sitä ikäpolvea kohtpuoliin 36 vee että netti ja netti kulttuuri on aikas uutta. Olen kyllä huolissaan siitä miten netti vaikuttaa juuri ihmisten vuorovaikutus taitoihin ja siihen minkälaiseksi maailmankuva netin kautta näillä etenkin ihan nuorilla muodostuu. Jos nettiin on helppo kirjoitella ja ladata ihan mitä vaan ja minkälaisia mielipiteitä ja asioita tahansa niin onhan se selvää että yli menee jossain vaiheessa. vrt. jokela 7.11.07 tapahtumat-> Minkälaisessa osassa netti oli niissä tapahtumissa?

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eiköhän se ihan tylsistymistä ole. Ja nettiin kirjoittaessa tulee usein kirjoitettua vähän puolivalmiita pohdintoja.
Olen sitä ikäpolvea kohtpuoliin 36 vee että netti ja netti kulttuuri on aikas uutta. Olen kyllä huolissaan siitä miten netti vaikuttaa juuri ihmisten vuorovaikutus taitoihin ja siihen minkälaiseksi maailmankuva netin kautta näillä etenkin ihan nuorilla muodostuu. Jos nettiin on helppo kirjoitella ja ladata ihan mitä vaan ja minkälaisia mielipiteitä ja asioita tahansa niin onhan se selvää että yli menee jossain vaiheessa. vrt. jokela 7.11.07 tapahtumat-> Minkälaisessa osassa netti oli niissä tapahtumissa?
No en usko, että oikeassa elämässä viestitään sanoin kuin netissä. luulen, että kun joku tulee oikein hulluksi, niin siinä se netti on vaan sopiva paikka ilmaista hulluutensa. ennen tuollaiset manifestit löytyivät ehkä pöytälaatikosta. Luulen, että ilman nettiäkin nuo ihmiset olisivat tullet ammutuksi. Se poika oli tosi seko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
juu, on muutamalta pikkurouvalta päässy unohtuun että täällä on mielipiteen vapaus .
on myös vapaus kirjoittaa mille palstalle haluaa, riippumatta sukupuolesta :attn:

???? Tarkoittiko tämä nyt, että mielipiteen vapaus on sun mielestä yhtä kuin että voi sanoa toiselle "päin naamaa", että tämä on uusavuton, itsekäs, paskapää ja vielä idioottikin kaiken päälle? Sellaisia kommenttaja täältä saa aika usein nykyään lukea.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
juu, on muutamalta pikkurouvalta päässy unohtuun että täällä on mielipiteen vapaus .
on myös vapaus kirjoittaa mille palstalle haluaa, riippumatta sukupuolesta :attn:

???? Tarkoittiko tämä nyt, että mielipiteen vapaus on sun mielestä yhtä kuin että voi sanoa toiselle "päin naamaa", että tämä on uusavuton, itsekäs, paskapää ja vielä idioottikin kaiken päälle? Sellaisia kommenttaja täältä saa aika usein nykyään lukea.
Ei ku varmaan tarkotti toisnpäin. Että hänelle on sanottu pahasti.
Aika monelle on näköjään sanottu pahasti mutta kukaan ei ole itse sanonut. Paitsi minä. Minä se sitten varmaan olin teidän kaikkien tapauksessa?
 
Mun mielestä palstan väriläiskät ei hauku ketään, mutta sit taas ne "täydelliset" mammat (teko-empaattiset juoruämmät) on kaikkein pahimpia sillä saralla. Haleja kyl jaellaan ja kynttilöitä sytytellään mut oikeesti ei osata asettua toisten asemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eiköhän se ihan tylsistymistä ole. Ja nettiin kirjoittaessa tulee usein kirjoitettua vähän puolivalmiita pohdintoja.
Olen sitä ikäpolvea kohtpuoliin 36 vee että netti ja netti kulttuuri on aikas uutta. Olen kyllä huolissaan siitä miten netti vaikuttaa juuri ihmisten vuorovaikutus taitoihin ja siihen minkälaiseksi maailmankuva netin kautta näillä etenkin ihan nuorilla muodostuu. Jos nettiin on helppo kirjoitella ja ladata ihan mitä vaan ja minkälaisia mielipiteitä ja asioita tahansa niin onhan se selvää että yli menee jossain vaiheessa. vrt. jokela 7.11.07 tapahtumat-> Minkälaisessa osassa netti oli niissä tapahtumissa?
No en usko, että oikeassa elämässä viestitään sanoin kuin netissä. luulen, että kun joku tulee oikein hulluksi, niin siinä se netti on vaan sopiva paikka ilmaista hulluutensa. ennen tuollaiset manifestit löytyivät ehkä pöytälaatikosta. Luulen, että ilman nettiäkin nuo ihmiset olisivat tullet ammutuksi. Se poika oli tosi seko.
Niin varmaan, olenhan ollut psykiatrian puolella töissä -92 vuodesta lähtien :D Mutta tarkoitan lähinnä sitä miten voimakkaasti netti ja keskustelupalstojen mielipide sivustot vaikuttavat nuoriin (auvisen yhteydet columbian iskujen tekijään jne). Tai nuo netti uhkaukset mitä nyt nuoret ovat ihan "piloillaan" tehneet.... kun on niin "helppo" uhkailla netin kautta, anonyymisti...
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eiköhän se ihan tylsistymistä ole. Ja nettiin kirjoittaessa tulee usein kirjoitettua vähän puolivalmiita pohdintoja.
Olen sitä ikäpolvea kohtpuoliin 36 vee että netti ja netti kulttuuri on aikas uutta. Olen kyllä huolissaan siitä miten netti vaikuttaa juuri ihmisten vuorovaikutus taitoihin ja siihen minkälaiseksi maailmankuva netin kautta näillä etenkin ihan nuorilla muodostuu. Jos nettiin on helppo kirjoitella ja ladata ihan mitä vaan ja minkälaisia mielipiteitä ja asioita tahansa niin onhan se selvää että yli menee jossain vaiheessa. vrt. jokela 7.11.07 tapahtumat-> Minkälaisessa osassa netti oli niissä tapahtumissa?
No en usko, että oikeassa elämässä viestitään sanoin kuin netissä. luulen, että kun joku tulee oikein hulluksi, niin siinä se netti on vaan sopiva paikka ilmaista hulluutensa. ennen tuollaiset manifestit löytyivät ehkä pöytälaatikosta. Luulen, että ilman nettiäkin nuo ihmiset olisivat tullet ammutuksi. Se poika oli tosi seko.
Niin varmaan, olenhan ollut psykiatrian puolella töissä -92 vuodesta lähtien :D Mutta tarkoitan lähinnä sitä miten voimakkaasti netti ja keskustelupalstojen mielipide sivustot vaikuttavat nuoriin (auvisen yhteydet columbian iskujen tekijään jne). Tai nuo netti uhkaukset mitä nyt nuoret ovat ihan "piloillaan" tehneet.... kun on niin "helppo" uhkailla netin kautta, anonyymisti...
Onhan siinä tosiaan tuokin puoli. lähinnä se, että netistä löytää ihan mitä sattuu.
 

Yhteistyössä