Mistä johtuu Kaksplussalaisten ja vauvalaisten ero?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vauvalehden sivuilla on vain muutamia vakkarinickejä ja melkoista parjaamista niitä kohtaan. Muutenkin siellä mielestäni paljon ilkeämpää väkeä kuin täällä.

Eikä siellä esim. linkitellä mitään aijaa.comiin laitettuja omia kakkukuvia, kuvia vihkisormuksista tms.
 
Av:lla on linkityskielto, sen takia siellä ei ole mitään linkkejä...

Siirryin kans tänne kun alkoi kyllästyttää av:n ilkeä ilmapiiri. Aina kun laittoi aloituksen mistä aiheesta tahansa, oli puolet vastauksista pelkkää vittuilua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Minä siirryin tänne kolmannen odotusaikana, kun en jaksanut enää sen paikan ilmapiiriä. Eli viime talvesta asti olen täällä pörrännyt. Aika usein vaan tulee hyörittyä harmaana... oon kai laiska kirjautuun. :saint:
Yhden odotusajan olin vauvapalstalla, mutta juuri sen ilmapiirin vuoksi siirryin itsekin sieltä pois.. Jokunen vakkarinikki jotka ovat heti jokaisen kimpussa ja joidenkin kimpussa aina kun nimi vaan ilmaantuu...ei jaksanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Av:lla on linkityskielto, sen takia siellä ei ole mitään linkkejä...

Siirryin kans tänne kun alkoi kyllästyttää av:n ilkeä ilmapiiri. Aina kun laittoi aloituksen mistä aiheesta tahansa, oli puolet vastauksista pelkkää vittuilua.
Samasta syystä minäkin loikkasin tänne! =)

Täällä saa huomattavasti paljon enemmän vastauksia (ja ihan asiallisia) kun taas av:lla ei vastauksia tullut, pelkkää kettuilua jos sitäkään. :(
 
Mä tulin suoraan tänne siskon opastamana. Joskus kävin kurkkaamassa vauvan, mutta oli jotenkin sekava, olin kai jo tottunut tähän. Nyt en suostuis vaihtamaan, seuraan aktiivisesti, mutta kirjotan aika harvoin. Ne pari kertaa kun olen apua tarvinnut, on vastauksen saaminen vienyt max. 3 min. Arvostan :flower:
 
Joskus olen käynyt siellä jonkun "katkoksen" aikana, mutta ei se ole kyllä oikein mun paikka... se viestiketjusysteemi on kovin sekava, vaikka kuka sanois, että siihen tottuu... niin tänne ku tulin ekan kerran, niin oli heti helppo homma ja tajus miten tää etenee... sama juttu muuten monissa muissa keskustelupalstoilla, joita oon käynyt huvikseni kattomas, että miten ne toimii (on hankalia siis).
Sit on tosi kiva, että tänne saa noita kuvia linkitettyy ja laitettuu yv:a!
:D
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:
Oon kuullut että siellä on tosi ilkeää menoa.
ei oo pelkästään kuulopuhetta.
Rekkautuneetkin haukkuu ja räkyttää ku saamari pahimmatkin puudelit.
Joskus yritin siellä palstailla mut nou tänk juu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
Itestäni en pysty antamaan arviota, mutta A shadieeyah:n puolesta pystyn ja niin kauan ku muistan, hän ei ikinä kirjottanut mitään sellasta mistä normaalin sivistys- ja käytöstason omaava vois riemastua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
Itestäni en pysty antamaan arviota, mutta A shadieeyah:n puolesta pystyn ja niin kauan ku muistan, hän ei ikinä kirjottanut mitään sellasta mistä normaalin sivistys- ja käytöstason omaava vois riemastua.
No kas, kokemuksia siis erilaisia..käyn aina kun täällä myös siellä; ja kirjottelenkin molempiin. mutta en ole eroa huomannut
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
en usko..siitä vauvan palstailukokemuksesta kun on jo..no useampi vuos aikaa.
Ihan nätisti jotain kysy tyyliin paljonko joku maksaa niin heti oltiin hampaat irvessä vastassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
Itestäni en pysty antamaan arviota, mutta A shadieeyah:n puolesta pystyn ja niin kauan ku muistan, hän ei ikinä kirjottanut mitään sellasta mistä normaalin sivistys- ja käytöstason omaava vois riemastua.
No kas, kokemuksia siis erilaisia..käyn aina kun täällä myös siellä; ja kirjottelenkin molempiin. mutta en ole eroa huomannut
Oletko kokeillut rekkautuneena molemmissa? Se vaikuttaa yllättävän paljon asiaan :wave:

 

Yhteistyössä