Mistä kannattaa ostaa Symbiofloria?

Minä ostan apteekista, mutta mua kanssa kiinnostaisi tuo Saksasta tilaaminen. Koska se kai on paljon halvempaa.

Eli me tilataan aina apteekkiin ja pullo maksaa n 21e.

Ja mielestäni Life luontaistuotekaupat ovat myös kiinnostuneita tästä aineesta. Ainakin Porissa. Porin Lifeen sitä tietääkseni on tulossa myyntiin.
 
http://www.violetlight.fi/Ravinto%20ja%20terveys/ravintojaterveys.htm

Tässä linkki erään lääkärin luennon tiivistelmään koskien probiootteja, sieltä saa myös käyttöohjeet Symbioflorille. Eli tuolta sivulta rullailet alaspäin kunnes tulee kohta "Probioottihoidoista" ja klikkaat sinne. Siellä on muutenkin hyödyllistä tietoa probiooteista ja allergioista. =)
 
Sain tilattua apteekkiin Symbioflor pro:ta, maksaa noin 20?. Myös Life:stä kysyin ja lupasi selvittää että onnistuuko ja nyt laittoi viestiä että onnistuu tilaaminen sinnekin. Kuinka kauan yks pullo kestää? Huomenna tulee pullo apteekkiin mut mun ei varmaan kannata aloittaa samaan aikaan vehnä-altistuksen kanssa?
 
Juu ei kannata aloittaa samaan aikaan altistusten kanssa.

Yks pullo kestää meillä sen kaks viikkoa, jos on infektio niin sitten menee viikossa. Meillä on aina yks pullo jääkaapissa varalla jottei käy niin että jos iskee infektio ja ei saadakkaan heti sitä lisää. Mä oon huomannut että meidän poika ei enää sairastele juuri lainkaan, ja uskon sen olevan Symbioflorien ja DDS- Juniorin ansiota. Viime talvi meni siten että poika oli ihan koko ajan kipeä. Joka toinen viikko nuhassa ja korvatulehduksessa. Joten suosittelen kyllä lämpimästi. :D :D
 

Yhteistyössä