Mistä kaunis äitiysuimapuku?

On tää nyt niin vaikeeta... LA on syyskuussa eli jos kesä on samaa luokkaa kuin viime kesä, pitäis lasten kanssa pystyä heilumaan uikkareissa ja maha on silloin jo suht massiivinen. Tavan bikineissä heiluin viime kesänä edellisen mahan kanssa mutta oli vähän turhan naku olo kun näytin ihan rantapallon syöneeltä :) Olen googlettanut itseni kipeäksi ja surffannut saiteilla ympäri Eurooppaa hakemassa äitiysuimapukua, mutta ei vaan onnistu. Muutama nätti toki löytyikin mutta yllättäen juuri näitä nyt ei sitten taas ole valikoimissa. Ääh!

Eli jos olet löytänyt mielestäsi kivan äitiysuikkarin tai tavallisen uikkarin/ tankinin joka sopi raskausmahankin päälle, ottaisin mielellään vinkkejä vastaan.
 
uimapukumekko
Monella pieniin päin olevilla olen nähnyt tuon hamemallisen uimapuvun joka sopii myös kauniisti isommillekin ihmisille.
Itselläkin sellainen sen helppouden takia :D
Ei aina jaksa siivota tarkkaan bikinirajaa ja nyt jos tulee yllättäen lähtö uimaan nappaan uikkarit mukaan ja uin ilman huolen häivää että joku näkee huonosti ajetun bikinirajani :D
http://www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Uima-puvut/FreshSpirit/_/N-fvrZ1z13zt2Z1z141xe?Nr=323615
 
"Irene"
[QUOTE="Irene";25768956]Mä ostin raskausaikana uimapuvun H&M:ltä, taitaa tulla taas keväällä myyntiin. Oli tosi kaunis ja käytin sitä vielä synnytyksen jälkeenkin.[/QUOTE]

Siis se oli ihan äitiysuimapuku.
 
Joo noi Nellyn uikkarit katsastinkin mutta ei ollu ihan mun makuun, mustaa on jo kaapit täynnä ja ehkä kaipaisin tähän odotusaikaan enemmän sellaista tankinin tapaista uikkaria...

Pitää tsekata toi H&M jos sattuu tulemaan sinne jotain.
 

Yhteistyössä