mistä kertoo äärettömän todentuntuinen ja tapahtumarikas uni??

joka siis vielä jatku senkin jälkeen kun yöllä nousin juomaan -ja jatku just siitä mihin jäin,kun olis telkkaria katsellu :eek:


se uni oli aivan kaistapäinen (kuten unet yleensäkin) jossa yks tuttu kuoli eikä sit kuollukaan ja yhtäkkiä hiippailin vanhoilla kotikulmillani ja tapasin lapsuudenystävieni perheitä joissa lähes jokaisessa äiti oli maha pystyssä ja yhdessä kodissa oli mun siskon koira ja mulle iski pakokauhu et se on varastettu ja sit lähdinkin tapaamaan intiaan mun toista lapsuusystävää ja mun kortti ei käyny siellä ja olin hirveitä summia velkaa sille mun ystävälle kun se makso kaiken ja lopulta siel intiassa oli mun mies ja tää henkiinheränny kaveri ja sen veli ja vaikka ketä ja siis en ees jaksa kirjottaa kaikkee :xmas:

ihania tällasten unien jälkeiset aamut (kun viel muistaa unet) on ihan pökissä ja höntti olo :D
 
huoli toisesta ihmisestä vois olla tuo että joku läheinen kuolee ja ei kuole.

se etä matkaat intiaan ja tapaat vanhoja kavereita voi olla että kaipaat jotain olotilaa entuudesta. ei välttämättä liity noihin ihmisiin tai paikkoihin mitenkään. millaista siellä intiassa oli?

se että jäit kaverillesi velkaa saattaa tarkoittaa että olet oikeastij ollekkin velkaa. selityksen tai anteeksipyynnön tai jätit puuttumasta johonkin asiaan ja joku on kärsinyt siitä.
 
no en tasan oo kellekään velkaa,en senttiäkään :D

lähinnä tarkotin et mistä kertoo tollaset todentuntuset unet, mielen levottomuudesta jostain muusta ja eiks noin todentuntuseen tilaan vaadita tosi syvä uni? näen äärimmäisen harvoin tollasia unia -tai siis et muistan niitä äärimmäisen harvoin..
 

Yhteistyössä