Mistä kotiin liittyvästä asiasta haaveilet?

  • Viestiketjun aloittaja "haaveilija"
  • Ensimmäinen viesti
"haaveilija"
Mikä on sellainen asia, mitä kodissasi ei ole, mutta sellaisen haluaisit. Minä haluaisin ison ja tilavan vaatehuoneen, tosin sitä en koskaan tule saamaan. Tosin tällä hetkellä mulla ei ole minkäänlaista vaatehuonetta, että sellainen pienempikin olisi ihan kiva :)
 
nautiskelija
Aarnion pallotuoli, jossa istua ja katsoa koko seinän mittaiselta panoraamaikkunasta alas laskeutuvaa kallioista mäntymetsää ja tyyntä järvimaisemaa, sekä nauttia takkatulen loimusta, tervaksen tuoksusta ja pullollisesta, jääkylmää hartwallin vichyä.
 
Uusi ja tilavampi asunto. Siellä olisi iso iso keittiö, jossa leivinuuni ja kylmiö ja iso ruokapöytä ja sohva. Kodinhoitohuone. Kaksi vessaa. Sauna. Oma piha. Makkareita tarpeeksi ja oma työ/askarteluhuone. Autotalli.
Saahan näistä haaveilla :)
 
Minervainen
Uusi sohva olisi kiva. Vanha ihan hyväkuntoinen ja nättikin, mutta ei sovi ollenkaan nykyiseen asuntoon. On liian iso olkkariin. Edellisessä asunnossa oli toisenlainen olohuone ja sinne sohva sopi.
 
Haaveilen terassista takapihalla, valkoisista moderneista nahkasohvista, kunnollisesta kodinhoitohuoneesta ja oman näköisestä keittiöstä, joka nykyään on entisten asukkaiden jäljiltä kaikkea muuta kuin mun mieleen.

Haaveilen myös pesutornista ja kunnon kuraeteisestä.
 
"joopasjoo"
Uusi sohva (divaani), uusi keittiönpöytä(ruskea tai musta puu) ja tuolit, uus kahvinkeitin...(hopea) sänky ja makkariin kans yöpöytä.(valkonen) Yks pieni lipasto.(valkonen) Saunan ja vessan uusiminen.Lähinnä kaakelit ja lauteet. Pienempi tietokonepöytä :) jnejne :D
 
dssds
Kolmas makuunuone, tilavampi eteinen, kodinhoitohuone, uusi ratkaisu olohuoneeseen, uudet keittiönkaapit, isompi keittiö, hyllyt makuuhuoneeseen, tv makkariin, isompi vaatehuone, lapsille parvisängyt... mitähän vielä... alkuun tyytyisin yhteen makuuhuoneeseen lisää. Mutta ei näillä tuloilla ja asuntohinnoilla.
 
Professional Griefer
Haluan viisihuoneisen, kaksikerroksisen penthouseasunnon Herttoniemenrannasta.
Yksi huone pyhitettynä koko perheen vaatetukselle. Huoneessa on myös pieni oleilusopukka. Like this:



Se asunto on kokoajan hakusessa, mut markkinat Helsingissä on mitä on. Ja tuskin mies suostuu yhteen lisähuoneesen vain mun rättejen takia :D

Ja toki nykyiseen olen ihan tyytyväinen, mutta tuo edelläkuvailtu on sellainen dream come true -tilanne.
Nykyiseen pitäis löytää kohtuuhinnalla mukavat parvekekalusteet, sekä päästä yhteisymmärrykseen huoneiden värityksistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä