mistä lisää voimia

Nyt tuntuu siltä että voimat on loppu.opiskelen ja hoidan lastani yksin. mistä ihmeestä saa voimia että jaksaa tätä arkia ja vastoinkäymisiä mitä on suotu elämääni liian paljon. miesystäväkin löytyy mutta hänellä ei ole aikaa mihinkää minun/meidänkanssa. jos pyydän pintäkin palvelusta alkaa heti ukina, pitäs tottua hoitaan asiat yksin. kyllä ukko ymmärtää ku ex:lä on vaikiaa mut ei koitakkaan auttaa minua missään asioissa, heti alkaa morkkaaminen. teen kaikki asiat yksin, enää etes uskalla kysyä ukokltani apua mihinkään. ei asuta yhessä eikä tällä menolla koskaan muutetakkaan yhteen . olen niin loppu etten kohta jaksa tehä mitään.
 
Se ei auta muu kuin ottaa elämääsä sellainen asenne, että sinä jaksat, osaat ja haluat tehdä kaiken tarvittavan itse. Jokainen on joskus väsynyt, elämä ahdistaa ja mikään asia ei mene niinkuin suunnittelet, mutta sitä se elämä on. Kanattaa iloita pienistä asioista, hyvinkin pienistä ja kun ei toisilta ihmisiltä odota mitään pienetkin huomioimiset ja avunannot on luksusta, joista iloitsee ja on kiitollinen.
Ja miehestä, jos mies ei miellytä tässä vaihessa pistä vaihtoon, kannattaa tietty miettiä mihin sitä miestä tarvitsee ja mikä on sen käyttötarkoitus, parisuhteen kehittymisen kannalta vois sen kertoa hänellekkin niin hänkin saisi kertoa mielipiteensä.
Mutta niinhän se on, että elämä ahdistaa ja koettelee välillä, mutta jokaisella olisi hyvä olla keinoja purkaa ahdistusta ja höyryja, itselläni parhaiten toimii liikunta ja ystävät.
 

Yhteistyössä