Mistä löytäisi 92cm bodeja???

vieras
netistä en tiä,mutta lempäälän ideaparkissa on yks myymälä joka niitä myy...auttaa varmaan paljon... name it merkkisiä. tre:n sokoksessakin oon muutaman nähnyt.
 
juu, lindexillä niinku joku tuossa jo mainitsikin. sitte oon löytäny citymarketista ja prismasta ja tosiaan tuolla name it:illä on niitä kokoja isoksi asti. löytyy ainaki täältä päin mukelomestasta, baby ozista ja junnumestasta, sekä stockmannilta tuota name it- merkkiä :D
 
Tuntuu et noita isompia bodeja on niin vähän..harmi! Ovat kuitenkin aika käteviä vielä tuolla 1v3kk ikäisellä,varsinkin näin viileillä keleillä saa selän ja mahan kunnolla piiloon. Mutta löysinpäs sentään pari =)
 
Mä etsein itse just myös samaa kokoa ja hankalaa oli löytää mieleisiä kun niitä rumiakaan ei oikein ollut. Mutta löysin Lindexiltä ja Prismasta. Kun vielä esikoinen oli pieni sai bodeja 100cm asti lähes mistä vaan, mutta muistelin että juuri noihin aikoihin ne alettiin lopettamaan. Mä kyllä suosin bodeja vähintään 2v asti, mutta ilmeisesti menekki on liian pieni?
 

Yhteistyössä