Mistä löytäisin A-kupin imetysliivit?

  • Viestiketjun aloittaja Lautatarhan omistaja
  • Ensimmäinen viesti
Lautatarhan omistaja
Siinä se tulikin otsikossa. Eli mistä Helsingin kaupasta tai vaikka nettikaupasta saisi A75-kokoisia imetysliivejä?

Vauva on täysimetyksessä ja B-kuppi on liian suuri. Niitä olen kuitenkin käyttänyt topattuina, mutta tuntuu tosi tyhmältä ja hankalalta.

Kiitos avusta!
 
-?-
Mä itse huomasin jossain vaiheessa, et ihan tavan rintsikatkin käy, jos vaan saa kupin käännettyä rinnan alle. Oli loppupeleissä nopeampaakin kuin jatkuva hakasten avaaminen.
 
gfgfgfgfg
[QUOTE="vieras";23439488]Minä en ainakaan käyttäisi, jos olisi pienillä rinnoilla siunattu.[/QUOTE]

Et sitten ole varmaan koskaan imettänyt ja kokenut sitä, kun laitoa vaan alkaa valumaan ja valumaan...? =D Ilman liivejä valuisi pitkin vatsaa ja paitoja.
 
*
Jostain erikoisliikkeistä varmaan löytyis tai ihan netistä tilaamalla (esim. Designer Lingerie, Bras, Briefs, Underwear, Swimwear | figleaves.com ). Itse jouduin ainakin tilaamaan, koska 65-ympäryksellä ei löytynyt imetysliivejä mistään kaupasta (ei mikään ihme, kun normiliivejäkin saa metsästää kissain ja koirain kanssa).

[QUOTE="vieras";23439488]Minä en ainakaan käyttäisi, jos olisi pienillä rinnoilla siunattu.[/QUOTE]

No lol, ihan yksilöllistähän se on tarvitseeko liivejä eikä ole (pelkästään) rintojen koosta kiinni. Jotkut pienirintaiset pärjää ilman, mutta suurin osa varmaan ei. Mulla ainakin tulee rinnat tosi kipeiksi jos kävelen ilman liivejä ja juoksemaan en pysty ollenkaan. Koko 65C eli about saman kokoinen kuppi kuin 75A:ssa. Eikä se kaikkien mielestä niin kauniiltakaan näytä, jos nännit törröttää ja rinnat hölskyy ohuen paidan alla.
 
Lautatarhan omistaja
Kiitoksia.

H&M:ltä ei löytynyt, mutta täytyy kokeilla noista nettikaupoista.

Kotona en liivejä käytäkään, mutta kyllä julkisella paikalla nännit on niin härskin näköiset, etten mitenkään kehtaa olla ilman.
 

Yhteistyössä