Mistä löytyis TÖITÄ!!

Ottaa päähän ihan suunnattomasti, odotan kaksosia la elokuun lopulla, joten töitä voisin kesällä tehdä, muttaMutta kukaan ei palkka, ku jos jotain sattuu et jodutkin jäämään pois aikasemmin, niin me joudutaan maksaan sulle palkka!! Oon siis opiskelija, ei vakituisia töitä vielä..Eniten ottaa päähän et joutuu oleen jonku muun elätettävänä, eli siis miehen tai vanhempien, oon jo niin kauan tienannu omat rahani että se inhottaaaa... :headwall: :/
 
vieras
Kuules. ihan vinkkinä: ota iisisti ja lepää kesä, kun siihen on hyvä mahdollisuus. kaksosmaha on lopussa iso ja varsinkin kesähelteellä voi olla rankkaa. Lisäksi on varsin todennäköstä, että syntyvät jo kk ennen laskettua aikaa tai aiemminkin. voi tietty mennä loppuun asti mut yleensä kaksoset syntyy aimmin. niin meilläkin, kk etuajassa. enkä ois voinut kuvitella olevani töissä enää viimesellä kolmanneksella.

olin itse asiassa aika samassa tilanteessa kuin sinä. sain opinnot juuri päätökseen ja töitä oisin hetken voinut tehdä muttei niitä -onneksi- löytynyt.

 
Jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuules. ihan vinkkinä: ota iisisti ja lepää kesä, kun siihen on hyvä mahdollisuus. kaksosmaha on lopussa iso ja varsinkin kesähelteellä voi olla rankkaa. Lisäksi on varsin todennäköstä, että syntyvät jo kk ennen laskettua aikaa tai aiemminkin. voi tietty mennä loppuun asti mut yleensä kaksoset syntyy aimmin. niin meilläkin, kk etuajassa. enkä ois voinut kuvitella olevani töissä enää viimesellä kolmanneksella.

olin itse asiassa aika samassa tilanteessa kuin sinä. sain opinnot juuri päätökseen ja töitä oisin hetken voinut tehdä muttei niitä -onneksi- löytynyt.
No tässä puhuu järjen ääni, aika hullu oot jos edes haet töitä kesäks kaksosia odottaessa, ja harva todellakaan palkkaa. Vedä henkeä kesä hyvällä omatunnolla, voimia tartteet ku vauvat syntyy!
 
riskiraskaus
Kaksosia odottavan ei todellakaan kannata lähteä hakemaan töitä kesäksi. Pahinhan voi tapahtua ja synnytys käynnistyä liian aikaisin. Tai sitten vauvoille voi käydä jotain.
 

Yhteistyössä