Mistä löytyisi rikas mies, joka maksaisi mulle kalliin hupijutun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
M42
Mitä rikolliset tekevät sillä tiedolla, kenen se on? Johan sen kuka tahansa selvittää mistä tahansa autosta muutenkin, mutta mitä hyötyä siitä tiedosta on?
No esimerkiksi jätät auton pidempään jonnekin satamaan tai lentokentälle parkkiin, niin melko varmaan, jos sulla jotain varastettavaa himassa on, niin kas kämppä on reissun aikana putsattu... Toki tuo riski on salaamattomalla tavallisellakin rekkarilla, mutta jostain syystä erikoiskilpeen kiinnitetään enemmän huomiota. Yleensä erikoiskilpeä ei hommata sellaiseen autoon, jossa kilpi on arvokkain omaisuus.

Koko juttu on mun mielestä oman turhamaisuuden korostamista. Itse käyttäisin tuon summan johonkin sellaiseen, mitä todella tarvitsee, jos rahaa ei ole tosta vaan erikoiskilpeen. Yleensä yksityiskäytössä olevaan autoon sijoittaminen kun vaan vie rahaa, ei tuo sitä millään tavalla lisää.
 
vierailija
No esimerkiksi jätät auton pidempään jonnekin satamaan tai lentokentälle parkkiin, niin melko varmaan, jos sulla jotain varastettavaa himassa on, niin kas kämppä on reissun aikana putsattu... Toki tuo riski on salaamattomalla tavallisellakin rekkarilla, mutta jostain syystä erikoiskilpeen kiinnitetään enemmän huomiota. Yleensä erikoiskilpeä ei hommata sellaiseen autoon, jossa kilpi on arvokkain omaisuus.

Koko juttu on mun mielestä oman turhamaisuuden korostamista. Itse käyttäisin tuon summan johonkin sellaiseen, mitä todella tarvitsee, jos rahaa ei ole tosta vaan erikoiskilpeen. Yleensä yksityiskäytössä olevaan autoon sijoittaminen kun vaan vie rahaa, ei tuo sitä millään tavalla lisää.
Okeei no ite meen lentokentälle ja vastaaviin bussilla tai taksilla, joten tuota riskiä ei pitäisi olla. Mutta mainitsemasi ongelma erikoiskilven kanssa on ihan todellinen, uskon, joten tuleeko sulla mieleen vielä muita skenaarioita joissa tuosta on haittaa? :) tätä pitääki harkita tarkkaan
 
Ei kai kukaan enää nykyään uskallakaan jättää ainakaan hienompaa autoa lentokentille? Taksilla sinne mennään.

Joissakin autoissa ne erikoiskilvet on jopa hauskat
Kieltämättä yks Cherokee näyttää hauskalta, kun siinä on intiaanin pää kyljissä ja rekkarissa lukee tyyliin UGH :D Se tyyppi on kirvesmies vieläpä kaiken lisäksi.
 

Yhteistyössä