Mistä mahtaisin löytää äitiyspakkauksen laatikon?

Se oli hyvä viimeksi juuri keveytensä takia ja pidettiin sitä päiväunilla ja vauvaa pystyi niin helposti kuljettelemaan sinne tänne...mutta meni meidän hirviökani syömään sen rumaksi ja annoin sitten erään kuljetuksen mukana sen pois. :(
Meillä on vielä reunuksetkin siihen ja se patja...
En halua ottaa pakkausta mutta HALUAN SEN LAATIKON!! :D
Mistä?? Voiko niitä ostaa mistään?
 
"vieras"
Vaunujen kova kantokoppa on vielä kätevämpi kuljetella sinne tänne.

Pistä jonnekin ilmoitus, että haluat ostaa sellaisen, monet ovat varmaan valmiita luopumaan omastaan.
 
[QUOTE="vieras";25075794]Vaunujen kova kantokoppa on vielä kätevämpi kuljetella sinne tänne.

Pistä jonnekin ilmoitus, että haluat ostaa sellaisen, monet ovat varmaan valmiita luopumaan omastaan.[/QUOTE]
Eiku haluan sen laatikon mieluummin. :D
Oli meillä sellanenkin sillon, mutta pidin tuota jotenkin parempana. :D
Kevyempi ja sellasta, reunus siihen on myös niin kiva. :)
 
"äiti"
Se oli hyvä viimeksi juuri keveytensä takia ja pidettiin sitä päiväunilla ja vauvaa pystyi niin helposti kuljettelemaan sinne tänne...mutta meni meidän hirviökani syömään sen rumaksi ja annoin sitten erään kuljetuksen mukana sen pois. :(
Meillä on vielä reunuksetkin siihen ja se patja...
En halua ottaa pakkausta mutta HALUAN SEN LAATIKON!! :D
Mistä?? Voiko niitä ostaa mistään?
mulla kaksikin laatikkoa vaatehuoneessa.
 
Enpä muuten tiedä, meillä oli lattialla tai joskus lipaston päällä, kun ei ollut vielä muita lapsia terrorisoimassa. :D Nyt pitänee olla varovaisempi..
No mä just mietin sillä et mihin sen saat junnulta piiloon..+ meillä nukkuis ihan yönsä siinä, joten ei ihan paras ratkaisu pitää sitä laatikkoo lattialla...

Noooo, täytyy kehittää jotain..Vaunut olis tietenkin yks vaihtoehto, en vaan millää haluis niitä makkariin pyörimään..
 
No mä just mietin sillä et mihin sen saat junnulta piiloon..+ meillä nukkuis ihan yönsä siinä, joten ei ihan paras ratkaisu pitää sitä laatikkoo lattialla...

Noooo, täytyy kehittää jotain..Vaunut olis tietenkin yks vaihtoehto, en vaan millää haluis niitä makkariin pyörimään..
Luulen että tämäkin vauva varmaan nukkuu vieressä, mutta eipä sitäkään voi varmaksi sanoa kun nuo vauvat ovat melko erilaisia... päiväunet sitten siinä ja laitan vaikka oven kiinni jos Andreaksesta tulee supermustis ja tekee ilkeyksiä vauvalle :mad: Ostan sitten lintuhäkin... :whistle:
 

Yhteistyössä