Mistä miehesi ostaa alushousunsa?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Utelias";28973104]Onko miehesi noin laiska ettei osta omia pöksyjään?[/QUOTE]

No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
 
Björn Borgin, Gantin, Ralph Laurenin, CK:n ja Armanin jos itse ostaa. Ei suostu mielellään h&m:n tai muiden kauppojen valikoimaa käyttää. En tiiä onko sitten niin paljon parempia nuo merkkikalsongit vaikee sanoo näin niinku naisena... :D
 
"hih"
No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
Millainen sun kalsarimaku sitten on? :D Jotain leopardikuviollisia stringejäkö? Data-parka...
 
"huhheijaa"
No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
Kuulostaa kyllä ihan sairaan ahdistavalta. No, kai se Datakin äitiä vissiin vielä tarttee.
 
"jaahas"
[QUOTE="Utelias";28973075]Mikä vika Dressmannissa?[/QUOTE]

En osaa vastata, mutta minunkaan mieheni ei astu jalallaan Dressmaniin. Pitää lähinnä ns. merkkivaatteita eikä asioi Dressmanilla, H&M:llä, J&J:llä tmv.
 
[QUOTE="huhheijaa";28973548]Kuulostaa kyllä ihan sairaan ahdistavalta. No, kai se Datakin äitiä vissiin vielä tarttee.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä hyvä palvelu ahdistaisi? Varsinkaan kun siitä ei tarvitse maksaa. Ei kaikki pidä vaatteiden sovittamisesta, varsinkaan miehet. Kengät ikävä kyllä pitää hankkia itse, niissä sovitus on tärkeää.
 

Yhteistyössä