Mistä miehiä löytää?

  • Viestiketjun aloittaja Miestä vailla
  • Ensimmäinen viesti
Miestä vailla
Olen viihtynyt sinkkuna nyt useamman vuoden, mutta viime aikoina kateus ystävien parisuhteista on alkanut vaivaamaan. Haluisin jotain samaa kun ystävilläkin on, uskollisuutta, rakkautta ja että joku odottaisi minua kotona. Mistä niitä kunnon miehiä oikein löytää?????
 
dr3
Tee deittipalstalle (vaikka Suomi24) ilmoitus, missä listaat mieheltä haluamasi ominaisuudet. Sitten vaan odottelet, että miehet vastaavat ilmoitukseen, ja etenet eteenpäin viestittelyyn ja tapaamiseen niiden kanssa, jotka ovat sisäistäneet vaatimuksesi ja tuntuvat muutenkin tolkullisilta. Sitä viestittelyä ei välttämättä kannata jatkaa kovin kauan, vaan edetä nopeasti tapaamiseen kasvokkain (huom! julkisella paikalla), missä kaikkein parhaiten näkee, synkkaako sinulla miehen kanssa vai ei.
 
stormskär
Yleensä parisuhteen löytäminen on naisille paljon helpompaa kuin miehille siinä mielessä, että miesten oletetaan toimivan suhteenmuodostuksessa aloitteentekijänä ja yleisesti sinä aktiivisempana osapuolena.

Vinkkini onkin, että ryhdy toimimaan kuin mies! Hakeudu tietoisesti sinne, missä on paljon sopivia miehiä, flirttaile aktiivisesti, pyydä treffeille jne. jne. Näin sinulla on tuplaetu parisuhdemarkkinoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miestä vailla;30375612:
Onko joku löytänyt noilta netti-deitti-palstoilta oikeaa suhdetta? Baareista on aina löytynyt vaan törppöjä.
Mä löysin sieltä nykyisen joka tosin on kohta exä, mutta kuiteski.
En kyllä toiste lähtis sieltä hakee seuraa, siellä on niin paljon niitä törppöjä pelaajia joita ei kyllä vaan jaksa. Mä oon pelini pelaillu jo tältä elämältä.
 
Miestä vailla
Mä löysin sieltä nykyisen joka tosin on kohta exä, mutta kuiteski.
En kyllä toiste lähtis sieltä hakee seuraa, siellä on niin paljon niitä törppöjä pelaajia joita ei kyllä vaan jaksa. Mä oon pelini pelaillu jo tältä elämältä.
Voisihan tuota koittaa jos löytäisi muitakin kun vaan niitä törppäjä :p Olisiko toi suomi24 paras paikka koittaa?
 
leguaani
Alkuperäinen kirjoittaja Miestä vailla;30375655:
Pirkanmaalla asustelen ja ikää alkaa olemaan jo lähempänä neljääkymmentä :)
Melekos kaukana.. Jos nyt ihan parisuhdetta etsiskelet niin en taida olla sun miehes - kaukosuhteet nyt ei vaan toimi.

Elikkäs: Tinderin käyttöohjeet Tinder
 
Miestä vailla
Melekos kaukana.. Jos nyt ihan parisuhdetta etsiskelet niin en taida olla sun miehes - kaukosuhteet nyt ei vaan toimi.

Elikkäs: Tinderin käyttöohjeet Tinder
No voi harmi, näin siinä aina käy. Ihan parisuhde tässä tähtäimessä olisi :)

Mutta käydään sitten Tinderin kimppuun jos oppisi sen käytön ja löytäisi niitä vähemmän törppöjä sieltä :)
 
leguaani
Alkuperäinen kirjoittaja Miestä vailla;30375666:
No voi harmi, näin siinä aina käy. Ihan parisuhde tässä tähtäimessä olisi :)

Mutta käydään sitten Tinderin kimppuun jos oppisi sen käytön ja löytäisi niitä vähemmän törppöjä sieltä :)
Tsemppiä! Tinderissä se hyvä puoli että vain ne voivat ottaa yhteyttä joista itse olet tykännyt :)

Windows puhelimiin sitä ei vissiin ole saatavana.
 

Yhteistyössä