mistä näitä vielä saisi =( ...toivoton...

netistä ei mistään, ulkomailta en uskalla tilata, jos tuleekin yllätys tulli maksuja. Eli legon dublo nukkekoti olisi hakusessa
eli tämä http://ecx.images-amazon.com/images/I/51T98VkXdML._SL500_AA280_.jpg

olen koittanut suomen nettikaupat, onko vielä jossain kaupoissa joku nähnyt? käytettykin kelpais :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
netistä ei mistään, ulkomailta en uskalla tilata, jos tuleekin yllätys tulli maksuja. Eli legon dublo nukkekoti olisi hakusessa
eli tämä http://ecx.images-amazon.com/images/I/51T98VkXdML._SL500_AA280_.jpg

olen koittanut suomen nettikaupat, onko vielä jossain kaupoissa joku nähnyt? käytettykin kelpais :whistle:
No ei tulli nyt paljoa ole. Alvi eniten tuntuu, 22%. Sitäpaitsi EU:n alueelta toimitetuista ei tietenkään mene tullia.
 
tyy
Lelukauppa Karuselli toimittaa joidenkin lelukirjojen tuotteita. Olen tilannut sieltä ja oli tosi nopea palvelu.

Niiden nettisivuilla on kohta johon voi täyttää lelukirjasta tuotenumeron tai tietenkin voi soittaa tai laittaa eemelin.
 
Eikö ole Tokmannia tai Maxia tai mitä näitä on... niin lähistöllä, eikös niissäkin ole tuota lelupuolta ja yleensä näitä kauppoja löytyy syrjemmästäkin :wave: Ja kauppaanhan voi aina soittaa ja kysyä löytyykö ja jos ovat ystävällisiä, saattavat laittaa sulle jemmaankin :wave:
 
Anuhe
Etsin kans tuota kyseistä Legoa noin kahdestakymmenestä netti- ja tavallisesta kaupasta. Eikä löytynyt. Käyty on niin Prisma, Citymarket, Euromarket, pari lelukauppaa, Tokmanni ja nettikaupoista NetAnttila, Hobby Hall ym.

Luovutin ja ostin tytölle sen uuden sirkus-duplon.

Eli tsemppiä etsintään, toivottavasti tuottaa tulosta!
 
Määää löysin lielahen cittarista, on siis jotain mitä netistä ei löydä.Lelukauppa karuselli kertoi että ko tuotanto on lopetettu, eli viimesiä viedään missä niitä vielä on =) .

Olin varmaan hyvä näky kaupassa kun halailin sitä pakettia hetken,olin kyllä onnellinen että sain sen mitä tyttö toivookin :D
 
alli
mene johonkin lähimpään lelukauppaan jossa myydään muita kyseisiä Legon tuotteita. Pyydä myyjää tilaamaan teille sellainen. Mä oon tilannut etelä-pohjanmaalla sillälailla. Eli edustaja tuo 1kk päästä liikkeeseen sen ja saat sen kun olet kerta varannutkin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Määää löysin lielahen cittarista, on siis jotain mitä netistä ei löydä.Lelukauppa karuselli kertoi että ko tuotanto on lopetettu, eli viimesiä viedään missä niitä vielä on =) .

Olin varmaan hyvä näky kaupassa kun halailin sitä pakettia hetken,olin kyllä onnellinen että sain sen mitä tyttö toivookin :D
KIITOS mamizuukkeli :flower:

Soitin aamulla Lielahden cittariin ja sanoivat, että kaksi pakettia on hyllyssä. Ja eivät ota puhelinvarauksia. Ei muuta kuin tyttö autoon ja pieni pelko siitä, että onko niitä siellä enää kun pääsemme perille. Matkaa on kuitenkin liki 80 km suuntaansa. Juoksujalkaa menimme autosta kauppaan ja oli siellä vielä. Nyt saa joulu tulla :)

 
Ja myös tänne tieto :)
Löysin vihdoin 4966 Nukkekodin.
Sellainen nettikauppa kuin www.lelushoppi.fi
Kyseinen kauppa löytyy myös forssasta ja hämeenlinnasta.

Siellä oli niitä vielä jäljellä. Joten pitäkää kiirettä.
 

Yhteistyössä