Mistä netistä KUNNON vedenpitävät rukkaset pojalle päiväkotiin??

Siis aargh! Meillä on nyt sitten tuhottu jo parit muka hyvän merkkiset joita olen ostanut sokkarilta ja stockalta jne.... ice peakit hajosivat nyt viimeksi. Eli kestävät ja vedenpitävät hakusessa! Kriteerinä nyt vain, että löydyttävä jostain nettikaupasta.
 
Viimeksi muokattu:
Joo siis tarkennetaan vielä, että myös kestävät kosteudenpitävät ok eli voidaan ajatelle kurarukkaset päälle vesikelillä. :) Mulla menee järki ton pojan kulutuksen suhteen, se saa puhki melkein mitä vaan ja ennätysajassa :headwall:
 
bb
Mistä lähtien ice peak on ollut hyvä merkki?

Hestralla on hyviä rukkasia, jotka kestää kovaakin kulutusta ja pitää vettä. Äkkiseltään en osaa nettikauppaa mainita, kuin Naturkompanietin, mutta en tiedä toimittavatko suomeen.
 
bb
Mistä lähtien ice peak on ollut hyvä merkki?

Hestralla on hyviä rukkasia, jotka kestää kovaakin kulutusta ja pitää vettä. Äkkiseltään en osaa nettikauppaa mainita, kuin Naturkompanietin, mutta en tiedä toimittavatko suomeen.
Hestra | Laadukkaat käsineet Scandinavian Outdoor Storesta No ainakin näillä on suomessa noita, mutta me ei kyllä maksettunoin paljoa baby zipeista. Koot on reiluja ja meillä on 3- vuotiaalla 2- vuotiaan kokoiset babyt. Noista goretex- rukkasista meiltä löytyy koko 3 ja ovat niin valtavat vielä että saa nähdä ovatko vielä ensi talvenakaan sopivat.
 
"mmm"
Mä oon tykännyt Reimatecista. Ja muita kokeiltuja tähti jonathan, Lassie (aika hyvä kans), markettien halpiskamaa useita merkkejä eikä oo kestäneet. Pojalla ikää reilu 3 v.
 
"tiina"
Siis aargh! Meillä on nyt sitten tuhottu jo parit muka hyvän merkkiset joita olen ostanut sokkarilta ja stockalta jne.... ice peakit hajosivat nyt viimeksi. Eli kestävät ja vedenpitävät hakusessa! Kriteerinä nyt vain, että löydyttävä jostain nettikaupasta.
taitaa reimateckit ainakin mun kokemuksella olla parhaiten kosteuden pitäviä. Nyt tällä hetkellä pojalla käytössä Minymon ja Cupcaken rukkaset ja molemmat niistä kastuvat läpi tosi helposti. Eli jos keli asteen verran plussalla on pojalla ollut hanskat sisältäkin märät. Noi Cupcaken hanskat maksoivat 30 e, joten olis luullut hiukan paremmiksi. Tästä lähtien ostan rukkasista ainoastaan noita Reimateckejä.
 
Reimatecejä meillä on pienemmät uittaneet vesilätäkössä ja olleet kuivat silti. Testattu uiminen vesilätäkössä kombinaatiolla ticketin talvihaalari ja reimatecin hanskat sekä Vikingin gorekengät. Täysin kuiva oli tyttö puolenkin tunnin jälkeen :)
 
"vieras"
Ainoat vedenpitävät, mitkä on ovat pitäneet vettä jopa pintakankaan hajottua (kolmen lapsen käytössä) on olleet gore-tex rukkaset. On kokeiltu vuosien mittaan vaikka mitä olevinaan vedenpitävää hanskaa ja rukkasta, mutta nuo on olleet ainoat oikeasti vedenpitävät. Hestran vanhat rukkaset. Reimateccejäkin on tullut ostettua aina silloin tällöin (yleensä ohuempaa mallia), niin niistä on aina tullut vesi jossain vaiheessa sisään, eskarilaisella rukkasten kärkeen ilmestyi pistemäinen kohta, missä jonkin aikaa vedessä pitäessä tulee vesi sisään.
 

Yhteistyössä