mistä niitä hyviä miehiä löytyy

  • Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 14:56 Lotto kirjoitti:
Kaikkialta muualta paitsi ravintoloista ;)
Mä kyllä löysin sieltä omani :D Oltiin molemmat hakupäällä, ei mitään juomareita. Sen jälkeen ei ole tullut montaa kertaa käytyäkään, ehkä kerta vuoteen... Eikä mies juo edes sen vertaa että saunakaljaa ottaisi...

Eli ei ole kaikki juomamiehiä vaikka baarissa tapaisikin... ja sehän jokatapauksessa selviää aika nopeesti ensimmäisinä viikkoina ja kuukausina.

Ei siis kannata suoriltaan tyrmätä ravintolassa tapaamiaan miehiä. Mun tuntemat sinkkumiehet kyllä käyttää ainoastaan sitä väylää tapaakseen naisia, vaikka ovat ihan kunnollisia. Mun mielestä parempi niin kuin netin kautta sokkona...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:50 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 18:00 Tavallinen puurtaja kirjoitti:
Hyviä miehiä löytyy ainakin maaseudulta,siellä kun on usein mielekästä tekemistä,jolla voi tuntea olevansa oikea mies.
Missä niihin tutustuu????
No siellä baarissa tietenkii ;) Taikka St1:llä raktoria tankkaamassa. Sinne vaan kaffikupin kanssa tarkkailuasemille :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 22:11 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:50 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 18:00 Tavallinen puurtaja kirjoitti:
Hyviä miehiä löytyy ainakin maaseudulta,siellä kun on usein mielekästä tekemistä,jolla voi tuntea olevansa oikea mies.
Missä niihin tutustuu????
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 22:11 vieras kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:50 Vieras kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
 
partakas
Kyllä hyviä miehiä löytyy kaikkialta,itsekin tunnen muutamia .Se on vaikea vain kohdata.Ravintolassa hyvätkin miehet saattavat olla niin päihtyneitä ettei kukaan nainen heistä kiinnostu.Laita ilmoitus vaikka nettiin ja kokeile millaisia vastauksia saat,saattaisin itsekin vaikka vastata!!
 
Ilola
löysin oman kultani lähes kymmenen vuotta sitten ravintolasta. Tosin minun piti lähes tulkoon raahata hänet mukaani. Monet miehet ei todellakaan itse osaa/ymmärrä tehdä aloitetta. Ne yksinkertaisesti tarvitsee naisen joka sanoo niille että nyt mennään!!! :LOL:
 

Yhteistyössä